Gå til innhold

Kjeder meg..

Mamma til rakkerunge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Super barnslig..Men i dag har bare vært en av de dagene. Ikke sovet noe særlig i natt, skit dårlig faktisk. Droppet forelesninger og alt. Vært liten runde med morfar og handlet og sånn, det liker han vettu.

Og nå sitter jeg her i sofaen. Tung i hodet og ikke klar for noe, tenkte å gå på spinning time. Men kroppen er rett og slett ikke samarbeidsvillig i det hele tatt. Så da tenkte jeg, ut og gå tur, rett bort på brun og blid, slå to fluer i en smekk. Nærmer jo seg julebord sesong. Men det er jo det dritt været, og egentlig prøvere jeg å slanke meg.. så å sitte inne og spise snop, som jo er det jeg har mest lyst til, er jo ikke helt forenlig med den ideen.

Og samboer er vekke på jobb, som vanlig. Han reiser mye, så da er alt litt ekstra kjedelig. Synes nå jeg.

Hva gjør dere når dere kjeder dere?

Kan jo rydde og vaske hjemme, det er jo alltid et behov f or det. Men GIDD ikke-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Nett som jeg skulle ha dkrevet innlegget selv, Tøydokke! Når jeg kjeder meg sitter jeg på nettet, rett og slett. Kjedet meg litt i går, var alene hjemme og ble plutselig trett rett etter hotel cæsar, så da gikk jeg å la meg! Det var deilig å våkne uthvilt.

Ellers liker jeg å lese blader... ikke bøker, for da må jeg følge så mye med, men blader sluker jeg!

Skrevet

Hihi, når jeg kjeder meg rydder og vasker jeg i hvert fall ikke hjemme, nei! :)

Egentlig så kaster jeg bort masse tid på å surfe på nettet når jeg kjeder meg, eller jeg leser bøker.

Skrevet

Jeg leser bøker, ser på film eller div serier jeg laster ned fra nettet, er på BiM, eller ligger på sofaen og sløver med sambo og ser på alt rotet som burde ryddes og vaskes :)

Skrevet

Huff jeg er også litt sånn "giddalaus" som vi sier her jeg kommer fra. Har ikke lyst til å gjøre noen ting. Bare slappe av på sofaen eller sove litt. Flere dager den siste uken har jeg faktisk sovnet på sofaen.

Jeg har sååå lyst på ferie, men det går ikke. Har flere uker med ferie tilgode, men ikke tid til å ta den :-( I tillegg holder vi på med en kostbar oppussing, så det hadde ikke vært aktuelt likevel. Argh!

Heldigvis har jeg ikke vondt i hodet da. Jeg er egentlig superplaget av migrene og stresshodepine, men etter jeg begynte med behandling hos kiropraktor har jeg nesten ikke vondt i hodet mer! Utrolig.

Når jeg kjeder meg veldig og ikke er i humør til å trene, shoppe eller noe annet som vanligvis er gøy, så ser jeg filmer og surfer på nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...