en-to, lappe sko..... Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Vet ikke hva jeg skal ønske meg jeg...
imsdal med julesmak Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Nintendo wii Ergometer/spinningsykkel sykkelsko, hvis sykkel hvor det kan brukes Diverse dvder Gavekort på frisør og fotterapi smykkeskrin undertøy medlemsskap i bokklubb abonement på blad bærbar pc og en liten rød bil
hilham Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Her går det i: gavekort musikk maling til å pusse opp de rommene vi mangler smykke en kveld på byen med venninder språk kurs
Gjest Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Har akkurat fått en stor eletriker regning... men ønsker meg gore tex jakke til fjellturer, carving ski, en del bøker, nye treningsko og symaskin.
~sjiraff~ Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Sa nettopp til sambo i dag at jeg ønsker meg parfyme. Ellers må det bli type spa, massasje og forbehandlinger av div. slag.
en-to, lappe sko..... Skrevet 22. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2007 Sjekk på elkjop.no om de har billige symaskiner. De har en til ca 1500 kroner og før jul i fjor var det halv pris på den i tillegg. Jeg ønsket (og fikk) til jul i fjor, og den fungerer utmerket i hvertfall til vanlig sying. Har ikke prøvd tyngre stoffer i den ennå jeg da.
en-to, lappe sko..... Skrevet 22. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2007 ja, parfyme kan jeg sett på lista mi også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå