Gjest Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Var så glad for at jeg endelig hadde funnet nye eiere som har peiling på hund og så får jeg tlf i dag at "nei,beklager men vi vil ikke ha han allikevel". Begynte å bable om pusteproblemer etc . Men de har en hund til men den skal de beholde ... hmm.. Så i morgen kommer han tilbake,skjønner vel ingenting han stakkars! Kasteball delux. Og ikke bare det men så skuffet jeg en annen familie ved å velge disse folka som var så gira på å få hunden. Jeg kan liksom ikke ringe de og si "jo,dere kan få hunden allikevel!!" . Føler meg lurt men samma det, får leite videre etter nye eiere som kan ha han..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Hm. Jeg synes helt klart du bør ringe den andre familien, bit i det suret eplet. Kan hende de ikke er interesserte, men da har du ihvertfall gjort det "riktige"
LizzyG Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Men hvorfor skal du selge en valp du fikk for ikke så lenge siden?
Babyfacepsycho Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Hva er det for en valp? Jeg har veldigt lyst på valp.
Gjest Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 mange grunner ... blant annet at det var/er MIN hund og sambo vil ta 0 ansvar for den, jeg begynner å få veldig veldig vondt i hoftene og da har jeg insett at jeg ikke har kapasitet eller helse til å ta vare på den, desverre.!!! Han er veldig aggressiv mot den andre hunden vår . Er mange andre grunner som er litt personlige også.. Men jeg tør ikke å ringe den andre familien,desverre.. Er litt pysete av meg *angst*
Gjest Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 blanding av border collie/buhund.. nærmer seg 6 mnd nå. Vi får han tilbake i morgen men drar til mamma i kr.sand på lørdagsmorning. så hvis du er intressert kan han hentes f.o.m. søndag.
LizzyG Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Ok, men du kunne jo ikke vite hva slags drittfolk du egentlig hadde solgt den til, så hvis de andre virket greie så hadde jeg ringt dem. Tenk hvis de har sinnsykt lyst på valpen din og er kjempelei seg for at de ikke fikk den, og nå er eneste grunnen til at de ikke kan få den fordi du ikke tør å ringe dem...
Gjest Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 jo,men de bor en del mil unna oss.. og skulle møte de på lørdag i kr.sand på ettermiddagen for å levere han til dem. De virket jo veldig seriøse men jeg føler meg så utrooolig dum :s De ble veldig sure på meg da jeg måtte skuffe dem, men en SMS kan jeg skrive da å se om de fremdeles er intressert i han.
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 22. november 2007 #11 Skrevet 22. november 2007 herregud, for noen mennesker:-( stakkars hund..håper du finner noen gode eiere til han!!!! det fortjener han !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå