Micha.. Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Har hatt noe i ettermiddag som ligner på mageknip (sånn luftsmerteaktig som setter seg i hele magen og bak i ryggen). det varer i ca et halv til et minutt og så gir det seg.. har hatt 4 sånne nå på en times tid... blir veldig usikker....er bare i uke 35+4 ennå.. kan jo ringe føden men ville ha litt input fra dere først...
"gullet" Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Er faktisk like langt på vei som deg, og har d også sånn innimellom... og så gir d seg bare.... har vært sånn til meg den siste uken... men du kan jo ringe føden for sikkerhets skyld uansett..
Micha.. Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 føler jeg ringer føden støtt og stadig jeg.... var inne seinest i forgårs...da trodde jeg at jeg hadde begynnt å lekke fostervann....men legen kunne ikke si det med sikkerhet.... har vært inne 2 andre ganger også med rielignende smerte men da har det alltid bare gitt seg på vei til sykehuset...typisk! Så nå venter jeg heller til jeg blir mer sikker!! Håper virkelig at det kan være noe denne gangen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå