Bare jeg er meg :o) Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Herremin jeg tror jeg blir gal av denne årstiden. Stort sett er vi ute en tur,men det sprutregner og er bekmørkt. Nå står mini på 19 mnd og "vasker opp"......koser seg og spruter overalt,hehe. Hva gjør man ikke for å "slå ihjel" en halv time her og der:o) Gleder meg til våren jeg.......sukk
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 og den er enda lengre for de som ikke får gubben hjem før i 22 tiden!!! Bah
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 ja... min kommer hjem rett før jeg reiser på symøte kl åtte i kveld... så her er det bare meg og unga...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 For ikke å snakke om de som ikke får han hjem før i 23.30 tiden, Bah!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 22. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2007 Uff ja....da hadde jeg blitt heeelt gal tror jeg.Men jeg er vandt med at gubben er hjemme ved 16 tiden.Men eldste er på aktiviteter i hytt og pine så de for ut døra rett etter middag.
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 ok.. her har vi akkurat spist nå.. også begynner ungne å irritere hverandre her.. så tror vi må finne på noe.. ellers kommer de til å klikke på hverandre eller jeg på dem etter hvert... heldigvis gikk eldste på rommet sitt for å leike litt nå!
Gjest Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Haha... min kommer ikke hjem før 1.des han! Og da har han vært borte i 3,5 uker og skal være hjemme 4 dager. Etter det kommer han ikke hjem før julaften Så her er stort sett hver ettermiddag likedan!
Gjest Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Ettermiddagen lang??? Nei, ettermiddager her i huset er superkorte! Gullet og pappa er hjemme ca 1530, jeg er hjemme en eller annen gang mellom 1530 og 1700.... De gangene jeg ikke er hjemme før etter kl 16, så er det jo ikke mer en tre timer til gullet tar kvelden... Ikke mye vi rekker på så kort tid, gitt. I dag har vi vært og akt! Det var stas! Vi må skynde oss å ake mens det ennå er snø - det høljregner...
Gjest Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 Og vi som er alene med ungene som aldri har noen mann vi kan vente på... Ettermiddagene blir fort lange da ja...
Honningmelon Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 Jeg syns også ettermiddagene blir lange. Og særlig nå som det blir så fort mørkt. Rekker jo ikke ut etter middag, for da er det jo mørkt allerede :-(
Nyseryllikberta Skrevet 22. november 2007 #11 Skrevet 22. november 2007 Syns ettermiddagene er forferdelig korte jeg, uansett om mannen er hjemme eller ikke... Nå dro han nettopp på jobb og blir borte i to uker. Er hjemme rundt kl 16 og da er det å lage middag, rydde litt, vaske klær o.l. Kanskje bade barn og få lillemor i seng dør halvåtte. Så er det å forberede seg til morgendagen og kanskje begynne å tenke litt på jula... Syns tiden flyver jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå