~sjiraff~ Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Finnes jo ikke noen pynteklær på de typiske billigkjedene jo...! *sur*
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Gravide, og feite damer, må ta til takke med det som er igjen av stoff når alt det fancy er laga!!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Niks! Eller, joda det er meningen, men enten skal vi se ut som 70 år gamle kjerringer med driiit kjedelig klessmak, eller så må vi bruke tusenvis av kroner på klær.. MEN jeg fant faktisk et helt enkelt, svart skjørt på hm, og en litt stilig genser (svart da såklart)
Mrs. Bouquet Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Gravide og overvektige skal enten klemme seg inn i ett eller annet pølseskinn eller ikle seg en striesekk. Slik er det bare!
LegallyBlond Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Hadde en del fint på hm i fjor iallefall. HAr vært der? Eller så hender det jo at det finnes fine kjoler på gravidebutikker til 6-700 kr, det er jo omtrent det en bruker på vanlige kjoler.
Sessa ruger igjen... Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Nei, ærlig talt! Er du blitt gravid får du holde deg inne til ungen kommer ut! Kan ikke huske at jeg fant noe særlig på billigkjedene da jeg var gravid nei... Måtte liksom i dritadyre butikker! Kjøpte en sort enkel kjole fra boob til 1000,- Men den kunne dresses opp og ned etter behov da! Håper den kan brukes neste gang også.
silhah og emilie Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 nå er jo moten slik at du kan kjøpe klær hvor som helst..trenger ikke nødvendigvis være gravidklær liksom... kjøp en stor pen tunika eller noe å ha belte under puppa:p
Meg + 2 prinsesser Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Det er ikke alt som ikke er ment for gravide, som sitter like pent.. Jeg har prøvd flere skjorter/gensere osv i litt større størrelser, men de sitter bare ikke noe pent. Gensere FOR gravide derimot,ser mye finere ut:)
Mrs. Bouquet Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 Du kan se om de har noe her http://la-vida.no/nettbutikk/index.php?main_page=index&cPath=1&zenid=18487bb8043eb9271cc28a59ed96f8e2
Gjest Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 De går raskt unna, og de tar inn få. Nesten verre å finne vinterjakke!! Er du stor? Var på shopping i dag og naboen kjøpte en med emperie liv som var vid fra under puppene på hm. Hun er 7 mnd. på vei. Sist jeg var gravid var moten gravid uvennlig, og jeg endte opp med å få sydd en kjole til 700 kr inkl.stoff. En kina kjole sydd av en kina dame:)
~sjiraff~ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. november 2007 Fant også et svart skjørt på den tredje HM jeg var innom... Men selvfølgelig ikke fler i min størrelse... Men ett svart ksjørt liksom.. de burde kunne variere litt eller? Synes alltid det har vært mye fine gravideklær, men akkurat nå er det jo bare ultre kjedelige og kjipe klær (
~sjiraff~ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. november 2007 Hm har ikke noe i år... De har en kjole (som ikke var noe fin) og ett skjørt, som de ikke hadde igjen i min størrelse (og det var den tredje HM jeg var innom). Julekjole har jeg heldigvis, er utrolig glad for tunika og høytliv på kjoler moten som er nå )
~sjiraff~ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 22. november 2007 hehe.. vinterjakke har jeg gitt opp.. Har julekjole allerede, kjøpt på Indiska. Alle pynteklærene jeg har er faktisk kjoler og tunikaer som i utgangspunktet ikke er ment på gravide. Men hadde håpet å få tak i ett skjørt eller to som kunne passe til en svær mage.. Men det var visst rimelig håpløst!
Gjest Skrevet 22. november 2007 #14 Skrevet 22. november 2007 Nei, det er ikke meningen. Du har jo allerede hatt sex! Du trenger ikke mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå