elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 jenteungen på 7 ønsker seg det til jul, men jeg vet ikke hva det er engang
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 ok. er det noe å anbefale til en 7 åring da? er ikke den største fanen av sånn tv spill og sånn jeg - men vi kan jo ha noen restriksjoner da hvis det skulle ta helt av
Sessa ruger igjen... Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Perfekt til en 7 åring! Finnes mange type spill å velge mellom så dere finner sikkert noe som dere synes er greit at h*n spiller. Dessuten finnes det sånne hjernetrim spill til voksne på ds også!
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 jobber på sfo, og de aller, aller fleste 7-8 åringer har dette. sikkert lurt med noen restriksjoner ja.. sånne ting tar fort veldig av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå