2gutter og ei jente:-) Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Fikk vite at dette er nok ei jente:-) Veldig koselig siden vi har 2 gutter fra før. Men jeg hører så mange som får vite at de venter jente og så kommer det ut en gutt. Er det så vanlig å ta feil? Er jo ikke noe å stresse med, men jeg må innrømme at handlelysten kom snikende ja..:-) Jordmor viste meg to bein der nede og sa hun var ganske sikker. Noen med erfaringer???
Gjest Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Ja de tar ofte feil...Spiller det noen rolle om det kommer ut en gutt da? Legen viste meg også vaginaen til Kevin..haha..lurer på hvor den er nå ;o)
RundLurt? Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 de har truffet begge gangene jeg har sourt om å få vitr kjønnet=0) Gutt , så jente
2gutter og ei jente:-) Skrevet 22. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2007 Nei det spiller ingen rolle om det kommer ut en gutt, men hvis jeg tar litt av og handler masse er det jo kjedelig dA:-)
Plutselig_gravid Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Tror ikke de OFTE tar feil, men hender nok i ny og ne:o)
Gjest Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 hadde aldri turt å handle mye rosa..hehe dessuten sier de oftere feil når de sier jente enn omvendt
Sessa ruger igjen... Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Vi fikk vite at det antagelig var en jente (kunne ikke se noen tut), og vi dro på en 3d ul i uke 26 og fikk det bekreftet. Har en søt liten tulle i dag. Hører om de som tar feil, men det kan da ikke skje såååå ofte?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 Jeg mener å ha hørt at de tar oftere feil andre veien, de tror altså at det er gutt, men så er det jente. Vi venter også vår andre jente;)
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 Tror ikke det er vanlig nei. Jeg kjenner ingen de har tatt feil på, og jeg kjenner maaange som unger. De er temmelig sikre om de sier det, men unntak skjer jo. Vanlig er det nok ikke nei, at de tar feil. Gratulerer med tulle:o) Artig da..
Mrs. Bouquet Skrevet 22. november 2007 #11 Skrevet 22. november 2007 Du kan jo handle noen jenteting, kommer det en gutt ut har du jo det du trenger fra før.
2gutter og ei jente:-) Skrevet 22. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. november 2007 Ja jeg må jo handle noe:-) Takker for svar!
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 22. november 2007 #13 Skrevet 22. november 2007 hehe=) jeg handlet ikke noe rosa før jentungen var født=)
Gjest Skrevet 22. november 2007 #14 Skrevet 22. november 2007 Vet av ei som venta jente og ut kom det gutt.
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 22. november 2007 #15 Skrevet 22. november 2007 fikk beskjed på ul i uke 37 at det var en gutt,fikk se tuten å greier:) men da snuppa kom var det ingen tut;) men det gjorde ingenting,hun var like velkommen..så da har jeg to gutte og en jente:)
Jenny-penny Skrevet 22. november 2007 #16 Skrevet 22. november 2007 så stas! jordmor sa jente og det kom ei jente:o) Men var på 3D for å bekrefte det vi da. Har dere noe navn klart enda??
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 22. november 2007 #17 Skrevet 22. november 2007 Du for nok en jente da, så kjekt:-) En jordmor jeg snakket med på føden engang, hun sa at det var sjelden hun var med på fødsler der motsatt kjønn fra UL kom ut....altså hun mente UL var ganske sikkert.... Jordmoren sa at jeg fikk jente 100% hun...og det stemte jo! "kremt" jeg kjøpte en rosa body i uke 7 jeg...hadde følelsen på jente fra begynnelsen....:-)
krokofant666 Skrevet 22. november 2007 #18 Skrevet 22. november 2007 jeg har aldri hørt de har tatt feil annet enn for mange mange år siden. Ingen i min krets har de tatt feil med, så jeg tror det tilhører sjeldenheten. Det er visst lett for et trent øye å se jente. De ser jo både kjønnslepper og eggstokker. Så kjekt for deg siden du har 2 gutter. Selv om alt er velkommen er det alltid kjekt med 2 ulike kjønn i barneflokken:)
Honningmelon Skrevet 22. november 2007 #19 Skrevet 22. november 2007 Jeg tror heller ikke at de tar feil så ofte. Vi fikk vite jente andre gangen, og jeg shoppet rosa som bare det (har gutt fra før) :-) Og ut kom ei jente.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. november 2007 #20 Skrevet 22. november 2007 Jeg fikk vite at vi får en gutt til forje torsdag, hun ville ikke si det 100% men hun var ganske så sikker. Jeg er innstilt på gutt men kommer det ei jente er hun like velkommen. Jeg hadde jentefølelse heldt til ultralyd da. Jeg ønsker meg ikke et spesielt kjønn, ønsker meg bare en frisk og fin baby til jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå