spent08 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Er det normalt å ha ett hardt felt på magen.?er det babyen jeg kjenner?eller?det er liksom sånn under navlen og nedover..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 høres ut som barnets hode f.eks du kjenner (spørs hvor langt på vei du er) men jeg kjenner det hvertfall sann. legen sa det også når jeg var på 24 ukers kontrollen- er nå 26.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå