Gå til innhold

DAGENS FREKKESTE: Snoker du i andres badeskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå.... Ja, jeg er fristet, men er dritredd for at noe skal ramle ut av skapene, så jeg lar være!

Hva med du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri vært fristet til, men min svigermor og min svigerinne gjør det hos alle. Det sjarmerende er at de sier det. Ble litt sjokkert første gang, men nå vet jeg at de går igjennom skuffer og skap når de er her alene. Så da rydder jeg:)

Min svigermor avsløre seg selv andre gange hun var på besøk. Mannen min lette etter en neglesaks, og svigermor kunne fortelle at den lå øverst i min hyllle bak bodyscruben. Hun er snill også altså.

Skrevet

jeg gjorde det en gang!! Søstra mi var forelska i en type og vi måtte bare sjekke...høhø.. Gjett hva som sto ytterst??? En stor krem mot hemorider!! Haha!!har ikke tittet etter det, men vi lo godt altså;p

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Har liksom ikke tenkt på det, men kanskje jeg skal begynne med det nå?? ;)

Skrevet

trine-> og Halvor: JEPP;) kliin gæærn

men snoking i skap? fysj fysj , hehe...

Skrevet

ja det har jeg gjort...nysgjerrigheten tok overhånd..

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Hvorfor er det så interessant? Hos meg står det bare kremer, parfymer og ellers ganske uinteressante ting. Har aldri tenkt på å titte i andres skaper.

Skrevet

Haha....kom til å tenke på en episode.

Noen bekjente lurte på om dette var "vanlig" så de lagde en felle.De la en haug med klinkekuler i skapet......og ja da,noen titta og de fikk seg en overaskelse.....*ler*

Skrevet

Var på en fest med bare gode venner da....så alle lo godt;o))

Personen skulle "bare" låne hårspray.

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke, og jeg er ikke fristet til å gjøre det heller

Skrevet

Nei, ikke nå. Men før når jeg var mer (og litt mer umoden)på fest har det vel hendt at jeg har leita etter dopapir eller noe.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

SYntes det er litt privat. Jeg har da ingenting i andre folks badeskap å gjøre.

Skrevet

Å leite etter dopapir er vel legitimt?

Gjør det hvis det er tomt og jeg kan nå skapene fra der jeg sitter. Ikke mye vits å reise seg og begynne å leite, da sier jeg heller fra til vertsskapet.

Og jeg håper gjestene mine tar seg til rette mtp dopapir dersom jeg ikke er oppmerksom selv på at det er tomt.

Men å snoke i skapene ellers, det gjør jeg ikke. Hvor spennende er det med tannkrem, barberskum o.l. liksom?

Skrevet

litt nysgjerrig ja.. men aldri gjort det.

Skrevet

Snoker og snoker....

Sitter jeg på dass og det er fritt for papir åpner jeg det mest sansynlige skapet i god tro. Og leter til jeg finner det.

Men snoking bare for å se hvilke kremer og børster og parfymer de har gjør jeg ikke.

Skrevet

Nja om jeg er på do og det er tomt for dopapir som andre her har nevnt så kan det hende jeg åpner skapet for å se etter dopapir da.

Skrevet

Nei, det har jeg aldri kommet på å gjøre, det holder å se hvordan badet ser ut!

Skrevet

Jeg kan godt finne på å gjøre det... *liiiteflauda*

Ikke det at jeg er på besøk så ofte da, men.. hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...