Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Jeg skal ikke ha baby før enn om halvannen mnd, men har begynt å vokse ut av mine gamle bh`er. Kan likså godt kjøpe amme bh. Jeg har ganske store bryster fra før da, hele 80D og må ha enda større ammebher da. Noen som har tips til noen gode som ikke er sååå dyre? Evt noe på nett..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Kjøpte to stk i går på Kappahl! En hvit, praktisk til 129,- og en svart, litt lekrere til 149,-. Veldig fornøyd med kjøpene, men har jo ikke prøvd dem til amming ennå da...:-)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Det viktigste er vel kanskje at de har fester foran og er behagelige Men tenkte på det samme selv, vil ikke legge noe storinvestering i det her.. Regner med at de har mye bra på kappahl, cubus og hm. Eller noen sånne undertøysbutikker (men der er det vel dyrere sikkert...) Disse så forresten deilige ut: http://www.laredoute.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=8201&productId=125317&SearchBackLink= http://www.laredoute.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=8201&productId=163959&SearchBackLink=
molla 29.12 Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 jeg bruker 80 f til vanlig, og har en amme-bh i 80 G og en i H. merket heter abecita og er ganske bra. kjøpte de på en undertøysforretning, tror de kostet rundt 300 kr per stk.
Gjest Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Jeg har kjøpt to stk på sparkjøp, og er fornøyd med de til nå Er hvertfall behagelig å gå i. De sier at man bør gå opp en str når man skal amme, men for min det blir det vel to. De vokser ikke akkurat lite når melken begynner å komme for fullt
Alvilde<3 Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Det er egentlig mange puppestørrelser siden jeg sluttet å kjøpe bh'er på HM, ettersom de bare hopper ut av så snart du bøyer deg.. MEN prøvde en amme bh som var skikkelig god. Skal gå å kjøpe en til av den tenkte jeg. Jeg har str 80D og den sitter rett å slett perfekt! : )
Gjest Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Bravissimo.com, men de koster noen kroner, ja.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Triumph Lace R... Fant den på Cubus. Kostet 369. Små som store pupper trenger god støtte, eller henger de etterpå... Denne var med spile, god i sidene, fantes i STORE størrelser og holdt puppene på plass uten å skvise de inntil hverandre eller klemme de inntil kroppen. Vil på det sterkeste be deg prøve denne...!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Støtter Anonym 11.54; Lace fra Triumph gir god støtte! Men er det bare meg som får noe innmari med merker på puppene av den? Dype, røde streker, klør litt også. For min del må jeg si at spiler begynner å gjøre veldig vondt nå, de presser inn i magen (har visst veldig høy mage), så jeg har begynt å fortrekke bh'er uten spiler. Selv om de ikke støtter og deler på samme måte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå