Gå til innhold

Hvorfor skjønner ikke mannfolk noenting???

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Må de ha alt inn med teskje??

Jeg er så lei av og hele tida måtte "krype til korset" når vi har krangla eller diskutert. Nå har jeg vært furten på msn i 4 timer, og han skjønner ikke hvorfor! Jeg er så lei av og hele tiden måtte forklare han hva som er galt! AGG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det noe de IKKE skjønner så er det hvorfor vi er sure..

man MÅ forklare det for dem uansett..

det har jeg lært meg..

de er mindre intelligente enn oss..sånn er det bare..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg er så drittlei av og legge ut den løypa med forklaringer, for alt han klarer og si da er "javel, da er jeg ikke bra nok da"...ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! SUR!!

Skrevet

Det kommer aldri til å endre seg. Hver gang han spør om det er noe, og jeg svarer "ingenting" eller "det går greit" bør han vite at det er noe på gang!!!!

Han krever at jeg sier hva og hvorfor jeg er sur- ellers nekter han å forholde seg til meg. Hmpf... ser jo at det fungerer bedre, MEN når en er sliten og sint så forventer man litt forståelse. Deler din AGG!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Flott at NOEN forstår hvertfall! Wræææææææææææl!!!!!

Og nå er han sååå smørblid på msn da " har kjøpt meg litt mat jeg, mmm, skal vi se om jeg finner noe og drikke".

Jeg gir da faen i det!!!

han: "er du sur?"

jeg: "nei"

han: "du virker litt sur"

jeg: "javel".

også er det ikke noe mer???? Herregud, en 2åring skjønner jo mer!!!

Skrevet

Skjønner mennene godt jeg, ikke mange her i verden som kan skryte av å være tankelesere!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, men hadde du virka sur i 4 timer, og jeg hadde spurt "er det noe", og du hadde svart surt, nei, så hadde jeg jo skjønt det var noe!

Skrevet

he, he... Har bare gutter, og jeg skal gjøre mitt beste for at de forstår jentesvar.

Skrevet

Jeg bor sammen med en mann og 3 sønner og føler derfor jeg har ganske mye refaring med menn sånn generellt:)

for det første. hvis du skal få en mann til å skjønne, så MÅ du si det akkurat som det er!!! Det nytter IKKE å prøve å få menn til å lese tanker! Det nytter heller ikke prøve å lære de å gjøre det heller! Vil du noe, eller ikke liker noe så MÅ du si nøyaktig rett ut som det er! Ikke pakk det inn, ikke utelat noe som helst som gjør at de må tenke, for de kan de ikke i slike situasjoner!

Jeg har innsett dette forlenge siden, og har det faktisk mye bedre med meg selv også, itillegg til at mine menn i huset også har det bra, for de vet de får det som " det er". ingen ordleker, ingen tankeleker osv

Men dumme? kanskje i noens øyne ja ( her i huset også ja, særlig under mensen ol, hehe) men de er da MENN.

Pleier å si at hodet til menn er som autobanen, den går rett frem oppe i hodet deres, mens hos oss jenter er det lyskkryss, rundkjøringer mm som ting skal igjennom

Hvis mine gutter skal gjøre noe, eller jeg forventer eller vil noe, så sier jeg det AKKURAT som det er, ingen tanker på egen hånd som jeg ikke sier:) enkelt for meg, enkelt for dem!:-)

Skrevet

Dersom du svarer nei når han spør om det er noe så hadde jeg også gitt faen i å spørre mer. Du er jo ikke tre år gammel heller, så da går jeg ut i fra at du kan bruke ord for å forklare følelsene dine.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ja, og det har jeg gjort nå i laaaaaaaaange tider, men det ender alltid med standarsvar fra han "javel, da er det min skyld", eller "javel, da får jeg flytte da".. på UANSETT hva det er!!! uansett!! det er håpløst!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...