*Mamma-i-Mars* Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 jeg ser for meg besteforeldre og oldeforeldre til barnet tanter og onkler og søskenbarn og faddere......
Sara Maria Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Det har jeg også tenkt. Kommer vel an på hvor stor familien er og hvor stort selskap man vil ha...
*Mamma-i-Mars* Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 jeg har ikke lyst at det skal være så stort.. 4 besteforeldre 3 oldeforeldre 7 tanter og onkler 4 søskenbarn 2 foreldre pluss 2-3 andre faddere? =22-23 stk...
Sara Maria Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Blir stort nok, spør du meg. Men det er jo smak og behag :-)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 vi skal invitere alle som er viktige i livet vårt..
*Mamma-i-Mars* Skrevet 22. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2007 ja blir en del,,off har igrunnen ikke lyst å ha så mange..
Phantom´ Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Tror det mest vanlige er å ha nærmeste familie + faddere. I alle fall har vi hatt det sånn. Nå har vi for så vidt hatt faddere fra familien, så da har vi vært ca 30 med stort og smått.
mamman til karen elisabet. Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Vi er en liten familie så her blir det: mine foreldre min søster + niesse store bror og tre eller fire fadere. og de stolte foreldrene selv da så klart. Så da blir vi vel 11 stk akurat så det blir plass til alle hjemme!
Hvitkløver2020 Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 Vi er stor familie! I dåpen til sønnen min var vi 42 stk..det ble litt mye, men må jo nesten be dem når nestemann kommer også da. Kan ikke gjøre forskjell!!! Bestefar+ dame Bestemor+ mann Bestefar+Bestemor Oldefar+dame oldemor + oldefar onkler, tanter, søskenbarn+ faddere. 2 storessken+ 2 foreldre Vi er sjelden samlet hele familien og dette var en mulighet for at familiene våre skulle møtes, så vi ba også våre egene faddere. Vi måtte selvfølgelig leie lokale, men mamma og hennes andre halvdel lagde og kjøpte inn all maten. Spekemat!! Veldig vellykket:)
Trebarnsmamma30 Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 I dåpen til Kristina inviterte vi: Besteforelde (3 stk) Oldeforeldre ( 5 stk) Våre søsken m/følge, altså tante og onkler til barnet (5 stk) Søskenbarn (1 stk) Hadde våre søsken som faddere.. Ble 17 stk inkl oss foreldrene og dåpsbarnet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå