mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 et utrolig teit spørsmål, mrn hva står ikm for?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Ikke teit i det hele tatt IKM står for ikke kommende menstruasjon, altså den dagen du venter mensen men ikke vil at den skal komme. Sjekk ut tråd lengre ned på siden, det er iallefall en som heter "ord for nybegynner", der står de fleste forkortelsene forklart.
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 Tusen takk for svar! har ikke vært på denne siden før skjønner du...
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Nei jeg var temmelig lost selv i begynnelsen. Skjønner fremdeles ikke alt da Kan jeg spørre om det nr du har bak nick'et ditt betyr noe? Ser at andre også har det, og jeg har lurt sånn på hva det betyr. (du trenger ikke si HVA det betyr, men er det tilfeldig eller er det selv valgt?)
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2007 hehe, det betyr ingenting, men det blir et hjerte bak nicket når jeg skriver innlegg... se på tråden ute i forumet så ser du det.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Åå, da skjønner jeg. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå