Gjest Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Noen ganger når han gråter, så går han ut i speilet i gangen og ser seg selv i speilet. Så stirre han på seg selv, og ser hvor trist han er med tårer i øyene og trist ansikt. Dette gjør jo til at han gråter enda mer og kommer til meg for å få trøst. Han er morsom han
heisand? Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 vil kanskje ha oppmerksomhet? og da er det jo en som ser på han
Gjest Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Hvis det hadde vært oppmerksomhe han ville ha, så hadde han nok kommet til meg først.
Gjest Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Phu.....Det er hverfall en her som skjønte humoren i innlegget
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Haha;) For å si det slikt.. Har hatt med mange barn å gjøre.. I bhg, tantebarn og min egen.. Ble litt provosert av.... Men jeg valgte å ikke svare på det siden du hadde gjort det. Du får kose deg me sinnataggen som så gjerne vil se seg selv sint, men så ble det enda tristere! Hehe:) Han er vel blid nå sikkert! =)
Gjest Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Joda, han fikk masse trøst så var alt bra igjen. Nå drive han å rasere leiligheten før barnetv...he he.
Gjest Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 Du trenger ikke å si sorry heidi. Du kan svare som du vil, og det kan jeg ikke nekte deg for. Var bare redd for at siden du svarte slik, så var jeg redd for at andre også ville misforstå innleggt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå