Gjest Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 hei. jeg tror jeg har ikm neste fredag. har ikke fulgt med så nøye denne gangen, så vet ikke helt sikkert, men den er iallfall ikke før torsdag neste uke, det vet jeg! men idag, merket jeg har jeg har blødd litt, det kan kanskje ikke akkurat kalles å blø, men var rødlig og litt bare. så antydning til det igår og, men da var det ingenting. så jeg lurer på om det ikke er litt tidlig å blø så lenge før forventet mens? tenker syklusen blir ustabil etter pilleslutt, men har nå vært uten pillen i over 3 mnd og har veldig stabil syklus, 27 dager.. vært kjekt med noen tips, event noen som har hatt det samme. om det bare er mensen liksom? thanks a lot
Gjest Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Hvis det er veldig lite som har kommet kan det jo være grunn til å tro at det er festeblødning =) Og det er jo veldig positivt =)
Gjest Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 hehe liker å tro det, men var så bittelite, så tenker det kan være så mye rart. tror ikke det v ar mensen heller, for det har ikke kommet noe mer, eller noe vondter i magen. takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå