Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Er her jeg;) Og takk for at du savner meg;)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Er forresten meget lykkelig;) Gått ned i vekt, gullet spiser bra nå og legger på seg. Mannen min ordner den siste malinga på kjøkkenet. Så livet er godt for tiden;) Ikke minst fordi gullet er så nydelig om dagen!! Ho koser seg masse og ler mye nå som ho spiser mer!!
Gjest Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Ja, særlig her inne er det svimlende mange som savner alle som aldri har vært her annet enn som uro.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 Og det snakker du om sug lut??? Haha, Snakk om å være blind når det gjelder seg selv!!!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 Dessuten har hun ikke lagd mye bråk her nei. Om jeg husker det rett, så var det dere som lagde bråk for henne??
KaMa Skrevet 22. november 2007 #11 Skrevet 22. november 2007 Hadde det ikke vært for alle disse hvor-er og jeg-savner-maria innleggene, så er det nok ikke så mange her inne som hadde visst hvem hun er. Undertegnede aner slett ikke hvem hun er, om hun ikke er et stk anonym som legger ut innlegg for å etterlyse seg selv.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #12 Skrevet 22. november 2007 Nå gidder ikke jeg begynne på hele denne greia med å forsvare meg selv, for det ble det bråk av forrige gang... Men jeg har ikke lagt ut dette innlegget eller noe annet innlegg om meg selv! Ikke det at noen av dere tror det likevel! Maria
Gjest Skrevet 23. november 2007 #15 Skrevet 23. november 2007 Antakelig at det ikke finnes noe organisert Maria-forfølgende konsortium av kranglere som bare hopper på for å hetse nettopp henne/deg ned i søla. Gå videre, du.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #16 Skrevet 23. november 2007 Hehe... "Gå videre du"!! Det gjorde jeg den dagen moderator skrev og rydda opp i anklagene mot meg, så tenker ikke mer på dette bortsett fra at jeg så dette innlegget her inne nå. Og dessuten så har jeg ikke vært på krangle siden den dagen! Så tror nok du bør sjekke fakta sug lut;)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #17 Skrevet 23. november 2007 Hvilke fakta? At du aldri gir deg? Eller at du la inn innlegg mot deg selv - eller var det til forsvar for - på skravlesida? Men at du fikk spaghettivase i hue og ikke klarte holde rede på hvilket nick du brukte til hva? Og så er det jo lettere å anklager kranglesida for heksejakt, siden du da kan late som du er hvem som helst? Eller at det er så himla pussig at det stadig er anonyme innlegg som savner deg så inderlig - har alle vennene dine papirpose over hodet til enhver tid?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #18 Skrevet 23. november 2007 Som sagt: hadde du fulgt med så hadde du sett moderators svar!! men bare å slenge dritt det,, du er ikke god for noe annet. det jeg ikke forstår er at du aldri gir deg. Min uskyld ble bevist, så er meget rart at du ikke klarer å la det være. Og de innleggene om meg har ikke jeg skrevet nei. Har dessuten ikke sett flere enn dette innlegget, men som igjen sagt; ikke vært her siden svaret til moderator kom.
Leandermamma Skrevet 23. november 2007 #19 Skrevet 23. november 2007 Nå ble jeg litt nyskjerrig.... Hva svarte moderator? Link?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #20 Skrevet 23. november 2007 Er vel to-tre uker siden jeg skrev hva moderator ga til svar. men merkelig nok var det ingen som svarte på tråden..hehe. Men alle vennene mine her inne skrev meg en pm og flere ba om unnskyldning på pm. men sug lut kan ikke la det ligge. Det som var skjedd; ****** skrev et innlegg på krangle hvor det sto: maria lykkelig er penest her(eller noe sånt). Jeg ble seff beskyldt for dette innlegget, men var ikke meg. Forsvarte meg, men det ble værre. Noen dager senere ble det skrevet et innlegg på skravle av minitrollet og meg(tror jeg det var), og denne personen skulle liksom forsvare meg, men var der bare for å lage kvalme. Hun la så ut et innlegg i den samme tråden hvor ho visstnok forsvarte meg, hvor ho skrev i mitt sted slik at det virket som om jeg var den som skrev hovedinnlegget og glemte å bytte nick. Vanskelig å forklare. Moderator skrev blant annet at minitroll-nicket var slettet;) Og hun bekreftet at jeg ikke var den som hadde lagt ut innleggene selv! vet ikke hvor mye som skal til for å bevise sin uskyld her inne jeg, men syntes det var skikkelig ille noen dager(glemt nå). men ser jo at noen her inne ikke glemmer det..hehe!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #21 Skrevet 23. november 2007 Nå gidder ikke jeg å stå med nick, for jeg var en av de som ikke trodde henne, men har bedt om unnskyldning*flau*. leste tråden Maria..om moderator og svaret. Og det var ikke henne. Så nå vet dere, bare for å rydde opp dette altså...mener ikke å lage mer ståhei for deg nå Håper du forstår det. For jeg angrer på alt jeg skrev;=/
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #22 Skrevet 23. november 2007 jeg har sagt unnskyld!!! så det så!!
Gjest Skrevet 23. november 2007 #24 Skrevet 23. november 2007 Gi nå faen i disse innleggene da HI. Maria: HVor er linken til svaret til moderator? Hvorfor er du anonym? Lille luri og meg o",)......
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #25 Skrevet 23. november 2007 Kutt ut maria! Alle skjønner at det er deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå