Gå til innhold

Noen som bor på Etterstad/Oslo?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde vært gøy å truffet noen som bor der jeg bor, som skal føde sitt første barn nå i desember (har termin 8 desember). Hadde vært fint m tanke på trilleturer og barnevakt, smil.

Jeg er 34 år, og dette er mitt første barn, nytt og spennende !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg bor på Teisen (10 min. fra Etterstad), er 30 år og venter min første 28. nov (meget mulig at det går over)..

 

Trilleturer høres bra ut! - kjenner ikke så mange med små barn, de fleste er enten single eller har barn i skolealder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Heisann...

 

Jeg er 34 år, har også termin 8 desember, bor på ekeberg.

 

Hvis du har mulighet så kom en tur på Egon på Jernbanetorget til tirsdag kl 12, da møtes endel av oss gravide desembermammaer, er kjempekoselig..håper du tar en tur..

 

Ha en fortsatt flott helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg bor på Etterstad og har termin 16. desember, men er satt opp til keisersnitt 10. desember pga seteleie. Jeg er 36 år, dette er vårt første barn også. Trillevenner i området kunne være veldig fint å ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vimsesara, Babyvent og Kastafiore!

 

Så fint, da bor vi ikke så lang ifra hverandre, og kan trille etc i vinter, kanskje fra januar, mye som skjer i desember nå, må vel komme oss litt inn i det nye livet som mor + at mennene våre er vel hjemme, ihvertfall min, til over jul.

 

Jeg så ikke Egon treffet før det var for sent, denne gangen også.... Skal prøve å følge litt mer med.(",)

 

Denne helgen er det 2 julebord jeg skal på, så er det 1 uke til termin, håper jeg slipper å gå over, det blir så nærme julen!

Ha en fin dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Vimsesara!

Gratulerer m datter, 2 dager før termin, så heldig!! Har hun fått et navn? Jeg har 5 dager til termin, og håper på det skjer snaaaart!!

Lykke til m den lille, vi snakkes.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Hei hei Kastafiore!

Har ikke vært her inne mest etter Aleksander kom, og så har vi vært bortreist, men så din forespørsel om trilletur nå, og ja, jeg vil gjerne trille jeg! Kan du ikke sende meg en sms, 92037669, så finner vi en dag.

Hilsen Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvordan går det med denne gjengen da? Noen som vil treffes? Jeg begynner å kjede meg litt nå som jeg har kommet inn rutinene.. Har tenkt å begynne å gå på babysang i Vålerenga kirke annenhver tirsdag - noen som har lyst å bli med på det? Eller noe annet?

 

AKA Vimsesara (har skiftet nick)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kunne egentlig tenkt meg det i Vålerenga kirke, men torsdag 17 april er jeg opptatt typisk........men vil gjerne treffes, kjeder meg også litt pga de jeg kjente m barn, har begynt å jobbe igjen.....hvilken helsestasjon går du*/dere til? jeg er på Fyrstikktorget. Kanskje vi kunne trillet en tur en dag? Ellers henger jeg gjerne på det i kirken neste gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

Jeg kan være med til Vålerenga kirke torsdag 17 april likevel.

Mitt mob nr er 920 37 669

Hilsen Julie (PS:Det er jeg som skrev dette innlegget i begynnelsen, under Anonym) (",)

Sees vi??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...