tuppa & litjmor Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Er det greit at babyen på 14 dager ligger på siden? Hvordan er dette i forhold til å ligge på ryggen med tanke på krybbedød? Vet jo at de anbefaler å legge de små på siden for å unngå skjevt hode..
d",)~^~^~ Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Er vel helt greit det, man er jo gjerne i nærheten og sjekker den lille ganske ofte når de sover på dagen. Husker at på sykehuset så la de barna mine på siden i den plastkassa hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå