☆Anonymia☆ Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 alle mine gamle venninner fra skolen (litt over 1 år siden), gidder faen ikke bry seg med å ta kontakt eller være med på noe mer.... er kun meg,og 2 til som gidder å ta initiativ til å finne på noe,men når vi inviterer til fest er det ingen som gidder...er ikke det at de ikke gidder å drikke,er ikke drikke tvang og det vet de..mange ganger det har skjedd at noen drikker mens andre er edru.. men de GIDDER bare ikke løfte på den late ræva si å bli med.. er så forbanna nå.. nå er det slutt på prøving fra min side,deres tap..kan kose meg med de som faktisk gidder å finne pånoe.. og det skal også sies,ingen av dem har barn,hun som har barn er en av de som gidder å engasjere seg.. *dagens utblåsning fra meg*
Grorüd.. Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Ååh. samme her.. Bare at her er det INGEN av venninnene mine som gidder og finne på noe.. Et eks. er fra her om dagen.. Ene venninna mi har fri fra skolen hver fredag, så vi avtalte at forrige fredag skulle hun komme til meg på dagtid siden det var waaay too long siden vi hadde sett hverandre, i det hele tatt.. Hun måtte bare få tak i bil først, så hun skulle sende meld dagen etter dersom hun ikke fikk tak i bil.. Fredagen kom, men ingen meld, og ingen venninne heller.. Så etter dette gidder jeg ikke ta initiativ eller noen ting lenger.. Og den typiske er "si ifra hvis du vil ha besøk en dag da..." Hva er det jeg gjør da? Huff...
☆Anonymia☆ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 JA DEN ER KLASSISK!!!! "si fra når du vil ha besøk" KAN IKKE DU BARE SI FRA OM DU VIL KOMME FOR FAN ?? er jo ingen som sier: ja,nå vil jeg ha besøk,kommer du ??
Grorüd.. Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Og, det verste var at lørdagen etter møtte jeg henne på jobb (hun jobber i butikken her) og hun sa ingenting om hvorfor hun ike kom eller noe, virka som om hun ikke husket at vi hadde avtale... "Åååh gleder meg sååå til å se lille Eva..." bla bla bla.... Hadde man gledet seg såååå fælt hadde man vel ikke glemt avtalen..
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 koko jeg hater "si i fra"
☆Anonymia☆ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2007 IKKE SANT!!! åååå er så forbanna nå,forbanna sløve dritt kjerringer.. er vel så forbanna for jeg er skuffa..hadde gleda meg til å se alle sammen igjen men ingen gidder.
Grorüd.. Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Ja.... Dritt altså.. Og dessuten så går det jo faktisk an og ringe/sende meld og spørre om jeg skal noe en dag, og ikke omvendt.. Men herregud, er ikke så desperat etter og være med folk, har jo DiB jo hehe
hit og dit Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 HOI, her var det eit par sinna damer gitt =) Som du seier sjølv Kine: det er deiras tap. Eg er ei av desse late damene i perioder, og me gjer ingenting spennande. Sitter som regel heime og sovner foran sofaen med chipsskåla i fanget. Har eg derimot lova å komme så kjem eg. Bryt ikkje avtalar! Nokre gangar er hekken tung i sofaen, men eg kjem meg ut og har det faktisk veldig gøy. Det er berre så utrulig vanskelig å komme i gang nokre ganger :-P
☆Anonymia☆ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2007 hahhaah hekken er tung i sofaen *ler* ja jeg skjønner det men trodde liksom de også savner det å henge sammen når de sier det..men virker ikke sånn når ingen gidder å komme.. men du kommer vertfall når du har sagt det og det er bra.)
hit og dit Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 Dei savner det nok også. Det er bare det at nokre ganger er sofaen så god. Den har balsamerende effekt, hehe. Eg er skikkelig stuegris altså, men eg er med venner nesten kvar dag for det. Merkelig kombinasjon, eg veit. Kveldane er best heime. Skal på fest på lørdag, og eg har allerede starta med sjølmotiveringa. For det blir jo ALLTID gøy =) Vennane dine må tuppe seg sjølv i ræva, for ellers så kjem dei til å miste venner. Tru meg! Det er deiras tap. Eg har lært av egen erfaring.
☆Anonymia☆ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. november 2007 ja for min del er jeg ferdig..gidder ikke prøve mer...nå er det nok,gidder ikke sette meg selv i den situasjonen mer at jeg blir skuffa gang på gang.. tro meg,jeg er en stuegris jeg også,elsker sofaen og tv og dib da
hit og dit Skrevet 22. november 2007 #12 Skrevet 22. november 2007 Eg hadde nok gjort det samme som deg. Gitt f... Sofaen er så god den. *lengter*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå