Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Lille tuppa her får stort sett flaske, både mm og mme...vel i natt i ørska så fikk hun mme som hadde stått i flaskevarmeren i over halvannen time. Den står da på riktig temp og var resten av forrige måltid. Gikk ikke opp for meg før etterpå at det ikke var ny flaske....redd for bakterier og at hun skal bli syk av det! Vet jo at hun ikke skaL ha melk som har stått en stund.... Noen som kan berolige meg?
MiPE Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Dette tror jeg går helt bra:-) Er vel ment for mer ekstreme ting når man sier at man ikke skal varme opp igjen osv. Uansett står det på min pakke at melken helst ikke skal være mer enn 2 timer, og du skriver 1,5.
Tussa og Sofie Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 oki, takk, ja men da går det vel bra. Stod ikke noe på pakken min, bare leste på flaskeposten.org at det kunne føre til sykdom og spedbarnsdød, så ble jo helt vettaskremt her. Generelt spiser hun alltid måltidet oppdelt i to, har en pause på 5-10 min midt i måltidet, så melken står alltid litt, kanskje en halv time. Da slenger jeg den bare i varmeren igjen, så den ikke rekker å bli kald og så oppvarmet flere ganger. Går vel bra det og da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå