svansen Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 er jeg gravid nå? hva er det som skjer? jeg er kvalm, har en "rar" blødning og div andre symptomer.. noen som kan skje hva som skjer? jeg skjønner ingenting f 120685 takk igjen
svansen Skrevet 23. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2007 kom så langt ned nå.. dytte litt tl
stratosen_er mamma_ Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 nei tror ikke du er gravid nå men er ikke helt sikker for det blir nok ikke lenge til.. fikk opp desember på deg jeg.. og da tror jeg det blir en gutt.. Hadde satt pris på tilbakemelding:) er ganske ny enda.. lykke til og god helg klem:)
svansen Skrevet 23. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2007 er ikke gravid nei.. fikk besøk av tante rød i dag.. er så frustrende når kroppen "gjør så myr rart".. december du og,.. to andre som også har sagt det.. kanskje en liten spire i julegave takk for at du spår igjen skal gi deg tilbakemelding så fort jeg kan. håper du snart får en liten spire som klorer seg fast i ni månder lykke til og god helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå