Gå til innhold

MME-MAMMAER!! Hvilken mme bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker NAN men synes hun gulper så mye av den....

Erfaringer??

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bruker NAN.. hun gulper enormt mye mi og... så vi prøvde hipp. det var lite gulping i 2 dager så var det gulping på fult igjen 3. dagen.. så vi gikk over til NAN igjen.

Skrevet

Min bruker NAN nå, etter å ha prøvd Collett. Jeg bytter fordi han gulpet fryktelig mye... Jeg synes faktisk han har blitt bedre av NAN :-).

Jeg tror det går i bølger uansett.

Lykke til!

Skrevet

Hipp! Hun får ikke så vondt i magen av den som Nan, også tror jeg økologisk er sunnere :-) men gulpinga er like ille..

Skrevet

Hipp.. synes den blander seg lettere med vannet, og synes personlig den smaker bedre og tror jo derfor at mini og gjør det.. hehe.. Gir nan av og til for å variere litt.. :)

Skrevet

Her går det i hipp. synes den er fin. Lett og blande og snuppa virker så fin i magen av den. Hun ville ikke ha NAN

Skrevet

vi bruker NAN, rett og slett fordi det er den eneste de har på butikken her i bygda.... men er i grunn veldig fornøyd med den!

Skrevet

Her bruker vi NAN.. Etter å ha brukt Collet de første mnd som førte til veldig magevondt. Magevondten var borte dagen etter vi byttet til NAN.. :)

Skrevet

Brukte HIPP i flere mnd, men nå bruker vi NAN. Gulpet veldig av Hipp, så derfor vi byttet. Er veldig fornøyd med Hipp ellers så

Skrevet

Bruker Hipp, den er økologisk, smaker bedre, lukter bedre..... småen min er ikke noen gulper, han er mer en typisk sikler( får mye tenner nå) men jeg har og hatt gulpebabyer, og min erfaring er at gulpebabyer gulper uansett merke. Forrige barnet fikk NAN for da visste jeg ikke om Hipp.

Skrevet

Vi bruker Nutramigen:)

Skrevet

Nan. Vi er veldig fornøyd med den, han har vel gulpet to ganger på de to mnd han har fått mme.

Skrevet

vi bruker hipp..

men hvor får dere kjøpt nutramigen??

hun fikk det på sykehuset,men har ikk efunnet det her

Skrevet

Bruker Nan, funker veldig fint her i huset :o)

Skrevet

Mine gutter får Collett, har ikke prøvd noe annet og synes det funker greit. Trodde ikke det spilte noen rolle hva slags erstatning en får mtp gulping. Den ene tvillingen gulper masse og han gulper uansett om han har fått pupp eller collett.

Skrevet

Nutramigen er svinedyrt, og kjøpes på Apotek.

Den koster 250 kr for 400g, men siden vesla ikke tåler melk får vi den på blå resept:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...