Lykkelig 3 barnsmor Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Er det noen av dere som leser den? Jeg er halvveis, men jeg får ikke bestemt meg helt hva jeg mener om den, noen med noen andre tanker?? Mange spennende tanker da, jeg får feks alltid parkeringsplass flax eller tankens kraft. Uansett er det mer mellom himmel og jord enn jeg forstår........
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg har ikke lest boken, men har lest om den:-) Jeg har alltid trodd og mener (ganske bestemt;-) at tankens kraft er enorm. Om man i tillegg velger å tenke positivt istedetfor negativt, tror jeg det har en supergod effekt, i tillegg:-) Og at det finnes mer mellom himmel og jord......ja det har jeg fått bevis på gang etter gang i livet mitt:-) Det er jo ofte sånn at om man føler at "alt er dritt" så blir det dritt også. Om man derimot jobber intenst med å prøve å vinkle ting positivt, så hjelper det jammen:-) Og livet er jo en stor læringsprosess - SPENNENDE er det:-))
Plutseliten :) Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Har ikke hørt om den,men høres spennende ut. Jeg er også en av de som tror,og fått bevist at det er mye mellom himmel og jord vi ikke har kontrollen på Kanskje noe å ønske seg til jul den boken )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå