Gå til innhold

noen voksne som har hatt halsbetennelse her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig at det gjør så sinnsykt vondt å svelge, både mat, drikke, spytt..???.jeg har vært hos legen og hun sa det var virus, så jeg kunne ikke få medisiner.. Nå føles det ut som det begynner å gjøre vondt i øret også. Stønn:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

¨Jeg har hatt så vondt i halsen ved et par anledninger at jeg måtte spytte i stedet for å svelge. Klarte ikke å få ned en eneste matbit eller drikke av noe slag. Det går fort over, men for min del var det en bra slankekur som varte et par dager før jeg kunne spise litt igjen.

Og ja, det gjør forferdelig vondt! Men trøsten er at set går fort over.

God bedring:)

Skrevet

Ja, opp til flere ganger. Når jeg først får halsbetennelse blir jeg skikkelig dårlig og får skikkelig skikkelig vondt. Klarer nesten ikke svelge mitt eget spytt engang :(

Begynner du å få vondt i ørene også ? Herregud, stakkars deg.

Det er skikkelig vondt med halsbetennelse ja... Grusomt faktisk.

Skrevet

Ja takk, siter her med halsbetennelse og bihulebetennelse selv jeg. Det er vondt!!!!! Ikke spist og drukket ida, men som flere her sier - gi det to-tr dager så er det over. Og da er det GODT med mat! Hehe... Jeg presser ned varm te med honning, og litt suppe til middag hvis det går. Ellers er det ro og hvile og halstabletter som smelter i munnen før man spytter ut hehe.....

God bedring!

Skrevet

Jeg har det ofte (venter på å fjerne mandlene faktisk), og det er GRUSOMT vondt:/ Ibux og paracet hjelper litt. Det samme kaldt vann m isbiter, saftis (ikke av de søteste sortene, men de friske fruktistypene). Det kalde bedøver jo halsen litt, og jeg kjenner meg ikke så hoven nedover i systemet når jeg tar det. Pass på dersom det ikke er bedring på et par dager, da bør du få sjekka at det ikke er streptokokker, Da hjelper antibiotika evt.

God bedring!!

Skrevet

jeg var hos legen på mandag..var visst virus, så kunne ikke få noe for det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...