Pysjen Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Ventet egentlig tr for et par dager siden. Testet negativt på CB i dag men positiv EL test(strips) ???? Hva skjer? Jeg har iallefall ikke EL nå, men hvorfor slår den ut positivt når CB`n er negativ?
Babyønske �� Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Tolker du EL-test som positiv fordi det kommer strek eller er strekene like sterke, så den virkelig er positiv. Mange tolker den positiv bare det kommer to streker nemlig, men to streker kan komme i løpet av hele syklusen fordi man hele tiden har litt LH i kroppen. Kan hende du vet alt dette, men er en del misforståelse rundt det også, så da bare nevner jeg det sånn for sikkerhets skyld :-)
Pysjen Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 Jeg vet det der- men de var helt positive!! Er disse testene mer sensitive enn CB`n?
Babyønske �� Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 I teorien kan man jo ikke bruke eggløsningstest som graviditetstest, fordi de ikke måler samme hormonet. Men Hcg og LH er veldig like, så derfor kan EL-testen reagere på Hcg. Tror hvertfall det er sånn. Står mer om det på www.pernille.info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå