Gå til innhold

kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner bf masse:( vi er ikke sammen men han kommer til å ta ansvar når barnet blir født. Savner han så fært at vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil gjerne se han igjen selv om jeg vet at han vil ikke ha noe med meg å gjøre pga jeg var ikke 100% ærlig mente han da!! jeg ble gravid med prevensjon og han tror at jeg lurt ham osv... både hater ham og savner han:( Jeg bestemte meg for å beholde barnet selv om han ikke ville d, ville at jeg skulle ta abort men jeg klarte ikke d:( så idag er jeg veldig glad for at jeg beholdte barnet:) gleder meg masse til nurke blir født.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du jo på en måte tatt valget mellom ham og barnet da. Trøst deg med at du glemmer å savne han når bebisen kommer ;) Jeg synes du har valgt riktig jeg, myyye bedre med en søt liten baby enn en umulig mann.

Skrevet

Forstår deg godt, jeg. Klart du savner ham også! Vet det sikkert ikke hjelper at noen sier dette, men hvis han ikke tror på deg og ikke vil ta ansvaret for det barnet som har blitt til er han ikke så mye å samle på! Kanskje noen bedre venter på deg der ute når du er klar!

Skrevet

takker så mye jenter:) vet at jeg litt hormonell nå for tiden, tenker også mye på hvordan ting skal være når barnet kommer og d med å se trynet hans kommer ikke dette til å bli så lett. vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre d. Men skal ihvertfall passe at han ikke kommer å bestemme over ting og tang her siden han ikke ville noe med barnet og meg å gjøre. takker igjen for at dere tok tid til å lese dette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...