mamsen labamsen Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hvilken aldersforskjell er det på barna? Er det voldsom overgang fra 2 til 3. Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid med nr 3. Må innrømme at jeg gruver meg litt. Mine to andre er det 20 mnd mellom, og den yngste er 4 år.....føles fryktelig lenge siden hun var baby......
Octopus Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg har 4 barn og syntes ikke det var så stor forskjell fra 2 til 3. Selvsagt er det slitsomt til tider men det blir fort glemt når man blir overfalt av masse kos og klemmer hver dag Gratulerer med spiren, det kommer til å gå kjempebra
trøndermamma Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Vi har 3, og det går helt greit! Syntes det var en stor overgang til å begynne med, men da minstemann var rundt året så ble alt mye enklere. Eldste er nå 12 år, mellomste 6 og minstemann snart 3 år. En herlig gjeng, som har mye glede av hverandre:)
Northernlights Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Jeg har 6,men tre bor hjemme (de andre er voksne). Da jeg venta nummer 3,var eldstemann bare saavidt 3 aar. Jeg hadde gjort det igjen in a heartbeat! =o) Slitsomt til tider,det var det. Men jeg har utrolig mange fine minner fra den tiden. Den gikk bare saa altfor fort... Naa er de 19,21 og 23 aar gamle. sukk... PS:GRATULERER!!! =O)
Northernlights Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 PS: Det er ingen overgang som er saa voldsom som fra 0-1 barn. ;o) Etter det,blir det ikke saa mye til overgang.
Gjest Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 For våres del var overgangen størst fra 1 til 2! Nummer tre har gått veldig bra, bortsett fra at man mangler noen hender når man er ute på turer. Det er litt stressende. Dette går nok bra.Grattis!!
~~DoraDora~~ Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 overgangen fra to til tre var minst for oss:-)
~~DoraDora~~ Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Glemte å si at mine er 5 år, 3 1/2 år og 10 mndr (altså 18 mndr mellom de to eldste, og 2 år og 4 mndr mellom nr to og tre)
3finebarn Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 Jeg synes det var mest slit fra 2 til 3. Synes det er stress med henting og bringing i BH om mannen er på jobb. og når en skal avsted. Men går seg kansje til når han minste blir større. Men er jo mye kos og:)
Gjest Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 jeg har tre og anbefaler det på det varmeste!! Et sprang mellom alle, egentlig- men så er ikke jeg ferdig heller da! Vil ha fire!
d",)~^~^~ Skrevet 22. november 2007 #11 Skrevet 22. november 2007 syns det var støree overgang å få nr 2 enn nr 3. Det er 25 mnd mellom mine to eldste og da siste ble født var de 5 år og 4 mnd og 3 år og 3 mnd. Syns faktisk det begynner å bli mer slitsomt nå som hun nærmer seg 2 enn da hun var mindre. Men det har mest å gjøre med at gutta er så store, har kamerater på besøk og drar på besøk, så det er ingen som kan leke med lillesøster. Blir omtrent som i sangen om lillebror...hehe Kos deg med den lille spiren, det er helt topp å ha tre barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå