Gjest Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hvor ofte hikker deres baby i magen? Lillegutt hikker minst 5 ganger om dagen, og det varer så lenge. Synes det er mye jeg, er jo litt ubehagelig også.
monra Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 han hikker en del her og.. hikker faktisk nå hehe.. syns også det er litt ubehagelig, spesielt når jeg ligger og prøver å sove.. drikker sikkert mye fostervann... kanskje..?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Er det unormalt at babyen ikke hikker?? Har merka det en gang, det var rett før jeg kjente første sparket. Har ikke opplevd det flere ganger... Bare meg??? (måtte spørre siden vi er inne på temaet..)
mamma&urokråka Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Her hikkes det også mye. Eller i hvertfall èn gang om dagen, men gjerne fler. Vet ikke hvor vanlig å det er å kjenne at babyen hikker jeg. Den hikker nok av og til, kanskje når du sover?
Gjest Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Anonym- Hvor langt er du på vei? Jeg kjente hikke første gang i uke 32. Trodde nesten noe var galt da "alle" snakka om denne hikkinga å jeg ikke hadde merklet noe til den enda. Men nå hikkes det for fullt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå