Gå til innhold

Kan ikke dr brown flasker kokes?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor det lissom?

Trodde alt som skulle brukes til mat til de søte små skulle kokes jeg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stod da i min bruksanvisning at de skulle det før bruk!

Kjøpte ei lita flaske på 120ml eller noe sant.

 

Har kokt den flere ganger etterpå også. Ikke merket noe problem med det?!

Skrevet

Jeg koker mine flere ganger om dager.... Kan jo ikke bruke de ellers!

Skrevet

Jeg koker også mine dr.brown flasker hver dag, har ikke merket noe galt i det...

Skrevet

Hmm, ja jeg koker mine også, men jeg har aldri sett bruksanvisninga til de heller da. Var søsto som ringa, hun hadde kjøpt nye og satt å leste gjennom denn anvisninga.Der sto det at flaskene ikke tålte over 60 grader.Kun smokkene som kunne kokes. Hun vil jo ikke bruke de ukokte da .....

Skrevet

De jeg har kokt i kaserolle flasser trykket av på. Så derfor kan de ikke kokes. Muligens det har kommet en forbedring på dette da, men de jeg har flasser iallefall av på de som er kokt.

 

Derimot så går det helt fint å sterilisere de i microsterilisator iallefall. Da flasser de ikke av.

Skrevet

Har kokt dem til begge mine jeg uten at trykket ble borte.

Eller det skjedde på ei flaske....,men jeg har maaaange:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...