PrettyPink Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 ja ja .... har akkurat vært på sykuset og fått beskjed om at blødningene jeg hadde var en SA. KJIPT!!!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 nei så trist. d var leit å høre. sender deg en lang å god trøste klemm å håper at d kommer en spire til deg så raskt som mulig<3
Dotten Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Huff så trist!!!! Sender deg også en god trøsteklem, og håper dere orker å starte på et nytt babyprosjekt snarest, og en ny liten spire tar plass i magen din, og blir der til den bør komme ut
Pysjen Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 huff sånt er så utrolig kjipt. ¤Trøste klem¤
PrettyPink Skrevet 22. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2007 Takk for støtten, kommer nok til å fortsette å prøve så snart det er mulig. men vi er jo ikke akkurat inpsirert nå. Men man kommer jo over dette også. Litt kjipt var det også å gå inne på profilen og bytte nick.
flypapir Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Trist å miste... Hvor langt var du på vei? Jeg mistet selv for 5 uker siden (sa). Fikk tilbake mens for en uke siden, så nå satser vi på full rulle på prøvefronten igjen. Men er ikke like lett synes jeg, har mistet litt trua... Men for de fleste går det jo bra til slutt! Håper dere tar godt vare på hverandre i tiden fremover... Lykke til!
PrettyPink Skrevet 22. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2007 Hei. Jeg var 6+5 da jeg mistet. Hvor lang tid etter SA fikk du tilbake mensen?? Jeg skal egentlig ha mensen rundt 5 desember etter gammel syklus. 3barnsmor til sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå