Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Og det er å barbere hårene på haken. Gjorde det for ca 1 år siden, og nå har jeg jo rett og slett skjeggstubber :-( Syns det er utrolig flaut, og barberer det bort hele tiden. Hva kan jeg gjøre? "Spare" det ut litt og bruke hårfjerningskrem? Er for mange og for vondt til å bruke pinsett... Kan jeg bruke epilator? *Flau*
Lilly 79 Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 UFF! Er det ille hadde jeg gått til legen, hyla og grini, og håpet på at han ser det som så ille for meg psykisk at han sender en henvisning til trygdekontoret, slik at jeg hadde fått dekt laser.
Gjest Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Kan du ikke bare la det gro! Det er jo tross alt naturlig, kommer fra din egen kropp og alt. Blir sikkert mote med ansiktshår snart! Kan jo bli litt stilig og da, samt at du får et ekstra samtaleemne!
Gjest Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 beklager, men nå måtte jeg le!hahaha... men skjønner at det er frustrerende! men vist dette faktisk stemmer så burde du vell bestille deg en time hos noen som har peiling på sånt??de vet det nok bedre
Gjest Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Beklager hvis jeg fikk deg til å gråte! Det virker som du har mer enn nok problemer, enn at ikke jeg også skulle kludre til for deg!
Gjest Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 uff..det beklager jeg!!ville ikke det da!!håper virkelig du finn en løsning på det!!!lykke til!!! trøsteklem fra meg:)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Jeg gjorde noe som var nesten like dumt. Begynte å berbere bort deler av øyebrynene da jeg var ungdom, i steden for å nappe. Det gjorde jo at de vokste vilt, og nå må jeg nappe hver dag for å holde de under kontroll. Men det finnes vel klinikker som kan gjøre noe med dette? Er jo tross alt værre når det er på haka en øyebryn... http://www.aktivioslo.no/partnere/velvettouch/index.php Denne f.eks.
Gjest Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 *ler*...rasper godt du da, når du gnir deg inntil gubben....*roper* "LASEEEER" !!!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 Synes du skal joine et sirkus,jeg. Er nok mange som vil betale for å se ei dame med skjegg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå