Gå til innhold

ang grøt porsjoner..


Snupi27

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min har bare fått smake et par skjeer to-tre ganger. Han klarer seg bra uten grøt enda. Tenkte jeg etterhvert skulle ha litt grøtpulver i flaska. Han får nutramigen pga laktoseintoleranse. Det finnes vel ingen fasit for hvor mye de skal ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt grøt til gutten min i snart 1 1/2 uke nå, han er litt over fire måneder. Vi er oppe i tre skjeer grøtpulver bare, virker som han blir mett av det ennå. Får kun morsmelk ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at jenta vår får litt grøt er fordi hun begynner å nærme seg litt under kurven på helsestasjonen når det gjelder vekt..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja samme her...

mads får grøt hver kveld, det var heøsesøster som anbefalte oss og begynne.... mads er LANG og TYNN... jeg har masse melk (spruten står, hehe), men mads forbrenner bort alt!!! så vi ble enige om å prøve med grøt å se om han legger på seg litt ekstra av det!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når gir dere da på kvelden? som siste måltid eller nest siste..... gir dere melk i tillegg eller bare grøt? vi har akkurat begynt vi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir noen skjeer tynn velling på morran(5) og til ettermiddags(3) og kveldsmåltidet(5). Gullet drikker rett og slett for mye mme hvis han ikke får grøt. Og så er han laaaaang og "tynn". Han får mme i tillegg til vellinga siden det er litt tørt for de i begynnelsen og når man nettopp har begynt så skal man jo begynne forsiktig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...