Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 satt og leste litt wikipedia og klikket på random article. så dukket opp jamie bulger. noen som husker? en liten gutt på 2 år som ble bortført og drept av to eldre gutter? horribelt det. jeg husker det var grusom den gangen, men å tenke på det nå, når jeg har en liten gutt på samme alder. jeg begynte å grine når jeg leste det. hvordan kunne de gjør det? han var jo bare en liten og tillitsfull gutt. og så tenkte jeg på min egen gutt, som fylte nettopp 2 år. skal hente han i barnehage snart og det blir kos idag. denne verden kan være ond.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jo, jeg husker det alt for godt. Jeg ble dårlig av det da, men nå kan jeg rett og slett ikke lese om sånt. Onde, onde verden, hvor sånt kan skje! Min lille elskling på 2.5 år, driver meg nesten til vanvidd noen ganger, men (og det passer jeg på å vise han) jeg elsker han helt utrolig høyt, og jeg hadde blitt helt sinnsyk av sorg og raseri, hvis noen hadde vært slemme mot han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå