Gå til innhold

Var på ultralyd i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite at dette er nok ei jente:-)

Veldig koselig siden vi har 2 gutter fra før.

Men jeg hører så mange som får vite at de venter jente og så kommer det ut en gutt.

Er det så vanlig å ta feil? Er jo ikke noe å stresse med, men jeg må innrømme at handlelysten kom snikende ja..:-)

Jordmor viste meg to bein der nede og sa hun var ganske sikker.

Noen med erfaringer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer som oftest! Sikkert kos å prøve seg som jentemamma også :)

Tror jeg hadde startet shoppingen!

Skrevet

Spennende...kjekt med en jente da siden du ar 2 gutter. Vet du hva hun mende med de to beina dere så? Så du dem? Var de hvite på ul-bilde??

Skrevet

Jeg tror de kan se det på urinrøret eller noe. Jordmoren jeg hadde på UL sa at det var en annen "fasong" på urinrøret( tror det var det hun sa) på gutter enn på jenter. Hadde noe med vinkel å gjøre. Vi får også jente. Men, som hun sa, med jenter kan man "bare" si 95 % sikkert. Altså kjønnet.

Skrevet

ja de var hvite på bilde, hun kalte det for "kaffebønna":-)

Skrevet

Hm....på våre ul bilder er det to sånne hvite "bein" som en kaffebønne som du sier......vi vet ikke om det er gutt eller jente(ville ikke vite det). Men jeg har tenkt på om det kanskje kunne være en jente pga disse hvite" beina" som ligger akuratt der jentene har sitt kjønnsorgan :)....Hm...blir spennende å se i januar da om mine antakelser er rett(er på besøk fra 3.tri).... :)

Skrevet

Spennende da:-) Det så veldig jentete ut iallefall, skjønner liksom ikke hvordan en tissemann kan gjemme seg her:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...