michelle **venter gullgutt** Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Etter mens regning er jeg 17 uker på vei, men jeg får noen reale spark i ribbeina noen ganger. Det er vel ikke mulig i uke 17? Skal på ultralyd om litt over en uke, er veldig spent. hvor langt var dere på vei når dere kjente spark så landt oppe?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg er 26 uker på vei og har ikke kjent noe så langt oppe enda. Men livmora er jo bare kommet 4-5cm over navlen da. Sikker på at du ikke er lengre på vei? Har aldri hørt om det før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå