Gjest Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Det glasset med svisker fra nestle (fire mnd) er det meningen at det skal drikkes? putte på flaske? Hvor mye i så fall, skal bare få litt fart på megen hennes. Skal jeg blande det ut med noe? Smaker jo død og fordervelse.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg pleier bare å gi det med teskje jeg. Funker bra det. Gir ca 20-50ml alt ettersom hva jeg føler for.. hehe:) Synes du det smaker så ille? Jeg syns det er litt godt jeg, og det synes bop også Jeg har kjøpt en på helsekost da, kanskje den smaker annerledes (selvom man skulle tro de som var laget til babyer var best på smak) Du kan forresten fryse ned det som blir igjen i isterningsposer el.l., for den holder ikke lenge i kjøleskap. .
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 bruker du malt i grøten forresten? Jeg har såvidt begynt med det men jeg aner ikke hvor mye som skal brukes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå