Gå til innhold

Date my mom på tvnorge..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey..nå må jeg bare spørre..sitter av en eller annen syk grunn å ser på tvnorge nå..

hva pokker er det som feiler mødrene der??

når de er på date med en potensiell date til sin datter framstiller de døttrene sine til å være horer hele gjengen..

Kun snakk om store lepper og hva de kan gjøre med bananer osv osv..

hadde min mor.....ååh...i helsikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

okey..en ting til...siste moren skal ut med denne gutten nå..før hun dro ut spurte hun datteren om hva hun skulle spørre gutten om..

moren spurte datteren om hun skulle spørre om hva hans favorittstilling i senga var???

HALLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hehe,ser på samme dritten! Det er jo litt regissert på forhånd da,hele programmet er lagt opp til at dem skal si disse tingene,så det er nok mer skuespill og overdrivelse enn det er virkelighet!

Dog er de gærne der borte i o'store amrika!

Skrevet

Hihi, gidder ikke å la meg provosere mer. ARRANGERT sier jeg bare.Typisk amerikansk underholdning, med innleigde skuespillere. Akkurat som lignende programmer som feks High school reunion..

Skrevet

jeg ville også visst om han var god i senga:)

ja jeg er ekkel..

Skrevet

Ja fy f...!!

Det er helt sykt!Dem snakker som om jentene sine er horer ja!

Det går kun i hvor slanke,solbrune og søte dem er !

Har du sett di homofile da?

Snakker om hvem sin sønn som dem tror har størst penis!!!

Ø fy søren så vemmelig!

• 2 uker senere...
Skrevet

det desidert værste med date my mom er de utstygge skjortene så og si ALLE guttene har på seg når de skal møte alle døtrene på slutten... HVA er greia med det`???!!!

Skrevet

og en annen ting:

Hvem er det som vil drite seg så jævlig ut, når det er arrangert.

Så på en episode hvor fyren absolutt skulle lukte under armene på mødrene og ville vite hvilken deo døtrene brukte.æsj!

Hvem er det som vil late som de er så sinnsyke på tv??

Er det kult?

Skrevet

Til anonym 14:10!

Kansje du bare er misunneli på de pene solbrune jentene????

De er jo lekkre, så de kan ikke akkuratt skamme seg for utseende sitt.. hadde jeg sett så bra ut, hadde jeg ikke gjemt meg under mye klær vertfall ;)

Skrevet

Hva med å finne dere en jobb i stede for å se tv, så slipper dere å irritere dere så fryktelig........

Skrevet

eh, jeg tror du glemte å se hvilken debatt du gikk inn på. her kan man skrive hva som irriterer en, dessuten, du har ikke tenkt på de forskjellige grunnene til at folk er hjemme på dagtid da?

Nei, ærligtalt, ikke kom inn på en side hvor folk skriver om noe de har sett, og døm de for det!!!

Skrevet

har både jobb og skole jeg,men takk for tipset :)

Skal ikke si at jeg er på skolen mer enn nødvendig..skal ikke si at jeg har vært på jobb siden jeg ble sykemeldt for en god stund siden..

men har jobb.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...