Tussa og Sofie Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Jenta er 3 uker gammel og vi prøver å få trillet så ofte vi kan. Men siden hun er så uregelmessig ifht spising og soving enda, tør jeg ikke gå så langt jeg. Andre som hadde det sånn i starten? Når var dere komfortable med lengre turer og kanskje en tur på et senter?
Tussa og Sofie Skrevet 22. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. november 2007 En annen ting...Vi kommer oss aldri ut før kl 1200, er helt umulig...hehe, men det letter vel også når hun blir litt større?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Jeg tror det tok ca fire-fem uker før jeg begynte å føle meg noe i nærheten av komfortabel med amming og slikt:) Hun var vel ca tre uker første gang jeg våget meg på bytur med henne, da var jeg ganske stressa, men det gikk helt fint. Jeg var nok ganske stressa de første tre-fire gangene men så gikk det liskom over. Jeg tror man nesten barte må kaste seg i det etterhvert. Kanskje det blir litt gråting og stress helt i begynnelsen, men da drar dere bare hjem igjen... =) Lykke til!!
Håp på 1 til :0)-Overtid Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 gutten min er 3 uker også, jeg triller en halv til en time- tør ikke mer jeg heller for plutselig er han sulten. Har vært innom senter et par ganger men bare for å handle det jeg trenger og komme meg ut igjen. Lurer også på hvor lang tid det tar før de er mer stabile....
Tussa og Sofie Skrevet 22. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2007 Tøff du da som har vært på senter med knøttet! Da må jeg kjøre bil og det er kjempe stress synes jeg. Men mange sier jo at babyene deres omtrent sovner når de ser vogna, sånn er det ikke her enda. Hun må sovne først og så kan jeg legge henne nedi. Vel, vi får bare belage oss på mye inne og tv enda vi da....er jo kos det og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå