Gå til innhold

Så var avgjørelsen tatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke mer alkohol skal inn i min kropp.Har tenkt på det lenge,ville bli sikker,så jeg ikke skulle ombestemme meg etter kort tid.Men nå kjenner jeg at det blir det rette for meg,og det kjennes GODT!!!!!Tenk å slippe å angre på alt det dumme man har sagt og gjort,slippe å gå med vond klump i magen, flere dager etter man har blitt edru,og vite at man har kontroll på seg selv.Heldige er dere som kan innta alkohol,og allikavel ha det slik.Dere har jeg respekt for!!Nå har jeg respekt for meg selv også,som har tatt et så voksent valg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har min fulle respekt! Bra jobba!

Skrevet

He he, hvor lenge holder du det da tror du?

Skrevet

Tro meg,jeg holder.Jeg er utrolig bestemt,når jeg først bestemmer meg helt.Nettopp derfor har jeg brukt lang tid på å ta avgjørelsen.Drikker ikke ofte,men mister kontrollen fullstendig.Babyen min er 6 mnd,så jeg drakk nå på lørdag for første gang på halvannet år,så jeg vet godt at jeg klarer meg uten alkohol.HI

Skrevet

Så lenge du er fornøyd med deg selv, er det vel likegyldig hva andre mener! Fint om du ikke blir en slik fanatiker, det har vi nok av i dette landet, ja, på denne kloden for den slags skyld. Ta med deg litt av søndagsydmykheten videre!

Skrevet

20 år og aldri mer drikke?? klare du det så er du ekstremt flink!!!:)

Gjest Dick Laurent is dead
Skrevet

Stå på HI. Jeg har ikke drukket på 1 år, og jeg tviler på at det kommer til å skje igjen uansett, hater fyll :) elsker å kose meg med en øl men jeg har jo ikke noe behov for det så da gidder jeg ikke :)

Skrevet

Hvem sa at jeg er 20 år?Jeg er 35.HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...