Gå til innhold

Drittlei husarbeid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig lei av husarbeid.

Vi om møblerer for å få plass til babyen. Vi bor på liten plass og kaoset er fullkomment.Det er bare jeg som vasker klær, vasker opp, støvsuger, vasker gulv, tørker støv, vasker badet, skifter på sengen, bretter klær, rydder etter middag, jeg lager middag nesten daglig. Og nå er det min jobb dette med å sette ting i system for jeg går jo hjemme hele dagen... Nå har jeg gjort dette så mye at jeg begynner å lengte tilbake til jobb allerede og hun er ikke mer enn omkring 3 mndr. Hadde bare typen giddi å ta i ett tak...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg svigermor som tar husarbeid de første 6 ukene (4 uker sidne fødsel). Hun mener at jeg skal bruke tiden til å bli kjent med barnet i begynnelsen. Hele tiden sier hun at jeg skal slappe av i 6 uker og ikke gjøre noe fysisk jobb. Sikker av den gamle skolen men hun skal ha takk for jobben hun gjør. De første par ukene var svigermor gullverdt, sidne jeg er førstegangsfødende og usikker på alt.

Når det gjelder mannen min så gjør ikke han mye i huset, men det kan jeg takke meg selv. Alt husarbeid har jeg tatt på meg og han ordner alt i hagen og med begge bilene. Han rydder av bordet etter middag eller når vi har gjester og han kan støvsuge men jeg liker det ikke.

Jeg gleder meg til å komme meg litt mer ut meg gullet men husarbeid blir fortsatt min del av oppgave men som sagt før det kan jeg takke meg selv og du er ikke alene

Skrevet

Akkurat so eg skulle ha skreve da sjølv.

Er so lei. Rydda og organisera heile tida for at da skal sjå nokolunde ut og ikkje so overfult som da er.

Hadde meg nokon"kjekke" veke i februar og rydda og kasta og styrte på før snuppa kom- men er nok nødd å gå på igjen. utrulig ka som samla seg opp.

2 barn i leiligheta + meg og sambo, blir trangt og berre to soverom

Sambo er vekke i vekene og når han kjem heim vil han vere me barna og slappe av, han er sliten- men da er jammen eg og

Skrevet

er nett som meg du,, vasker, vasker og vasker, klær, hus, tørker støv, støvsuger,... føler meg som ei alene mor av og til.. hva sier dere til husmorstreik 1 veke?? hadde eg gjort det hadde huset sett bomba ut og eg måtte hatt ryddet i 3 dager for at det skulle bli ryddi igjen..

Skrevet

husmor streik er eg me på- skulle likt å bytta rolle iblant

Skrevet

hehe. eg begynner på mandag.. får besøk i helga... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...