Gå til innhold

Han spiser opp ALT!!!! Ego....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min.... grr, har lagt spesielt merke til det nå....

I dag laget jeg pannekaker, ca 8 stk, slik at gutten vår kunne få noen når han kom hjem fra bhg. Jeg og vesla delte slik at vi hadde 5 igjen...

Så står mannen min opp (han er syk i dag) og hva skjer?? Jo, nå ligger det kun den minste pannekaken igjen på fatet... det er liksom alt gutten vår skal få??? Hva med og spørre om det er greit at han hiver innpå ABSOLUTT alt??

Hadde også kjøpt inn 2 små marsipangriser vi skulle kose oss med i går etter at ungene la seg.. jeg gikk og tenkte på den marsipangrisen hele dagen, og gikk spent i skapet... BORTE!!

Så i søpla at der lå de to papirene... Spurte om han hadde sett noe av dem? Ja, jeg spiste dem jeg...

ÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!!!!

Er jo filleting altså, men han er så hensynsløs... ego vil jeg også kalle det... har vi en potetgullpose i skapet til en lørdag, er den spist opp på formiddagen. Alene av han... Så hverken jeg eller ungene får.

Hadde ikke hatt samvittighet til og spise alt selv jeg.. har vi lite igjen av noe, så lar jeg det alltid ligge slik at ungene får først.

Men slik tenker visst ikke han...

Flere med ego menn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er en godtemons uten like, og spiser det vi har i skapene.

Men ærlig talt, jeg kan jo ikke forby han å spise det han har lyst på?

Skal man begynne å spørre om å få spise det som ligger i skapene, liksom?

Skrevet

Det går an å spare til ungene i alle fall...

Eller i det minste kjøpe inn nytt om du tømmer skapene daglig.

Skrevet

du er ikke alene nei...samme her..

han deler jo villig vekk men er han alene hjemme er det borte når jeg kommer hjem..

Skrevet

Ja kjenner igjen min mann i dette her.

Men nå "gjemmer" eg noe om eg sparer det til ungane.

Og så har eg begynte å spise en sjokolade han ikke liker, så da løste problemet seg veldig fint her. hehe...

Skrevet

Hehe.. Må da le litt også.. Men JA,kjenner igjen den type mannfolk.. Er en filleting som du sier ja, men i det øyeblikket kan det føles som skilsmissegrunn.. Hehe.. Men vi damene er jo kjent for den samvittigheten vår da...

Skrevet

Ja, den runden der har vi hatt også.

Skikkelig irriterende når man har kjøpt noe man liksom skal gå og glede seg litt til.

Skrevet

Så praktisk å ha en mann som ikke liker maten jeg spiser.. hehe.. Neida... er upraktisk til tider det også.. men han spiser iallfall ikke opp maten min. Jeg hadde nok blitt sur om jeg hadde kjøpt inn noe, og så hadde det plutselig vært borte... Iallfall når du har spart igjen til sønnen din, og så får han ikke allikevel....

Skrevet

Heller forby, enn og la han kun tenke på seg selv og spise opp alt...

Superirriterende, når man f.eks har kjøpt inn noe spes til ungene, som jeg har sagt de kan få til barnetv på en lørdag. Og når jeg skal hente det er det borte... Moro og komme til ungene og si at "pappa har spist opp alt, så dere får ikke"..

Er nesten skillsmissegrunn til tider JA... :P hehe......

Skrevet

3småkrapyl:) det hjelper ikke.

Når det kommer til slikt har han hukommelse som en gullfisk ;-)

Skrevet

Priser meg lykkelig for at jeg ikke har en sånn mann:)

Min er veldig flink på slikt, spesielt dersom det er noe vi skal kose oss med.

Men stort sett handler vi sammen, prater sammen osv, så han vet hva som er tanken bak godiset i skapet også og på den måten unngår jeg jo problemet!

Skrevet

Min må advares når det gjelder bakevarer, somp og snacks. Dersom jeg glemmer å si til han at "dette er ment å vare til..." så er det borte neste gang jeg ser etter det. Matvrak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...