Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 med diare,men han begynte å gråte så forferdelig.Er dere sikre på at dette er å anbefale?Jeg ble litt usikker her,har aldri hørt helsesøster nevne noe om det.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Sånne ting vil jeg ikke høre om en gang!!!!!!!!!!!!!!!! Skjønner at dette er et tulle-innlegg, men skjerp deg for dine ideer!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Hvorfor sier dere at dette er et tulleinnlegg,det sto jo her inne at man kunne prøve det????Nå blir jeg skikkelig nervøs at jeg har blitt lurt.
Gjest Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 *ler*...håper får all del at du brukte den minste typen...*ler*
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Æsj, jeg merker jeg ble litt kvalm av dette innlegget jeg...
Gjest Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 er det sant det du sier at du har stappet en tampong i rompa på babyen din så skal jeg faen meg finne ut hvem du er og anmelde deg!!!!!!!er du virkelig så dum at du tror på noe slikt???stakkars lille babyen!!!!!å til de som har kommet med det dumme rådet så er det faen meg ikke noe morro når noen faktisk tror på det og er så dum og stapper en tampong i rumpa på barnet sitt!!!!!!skjerp dere!!!!!!håper virkelig dette er et tulleinnlegg!!!!!!
Lilly 79 Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 ...Og jeg håper at du aleesha&mammsen, ikke er så tett som du fremstår nå.
Gjest Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 så du synst det virker helt normalt å stappe en tampong i rompa på babyen din du da??herregud...jeg blei hvertfall forbanna over at noen gjør noe slikt mot babyen sin og over at noen gir et slikt råd. og skjønner ikke du det så er det faen meg ikke jeg som er tett!!!!!
Gjest Skrevet 22. november 2007 #11 Skrevet 22. november 2007 men som sagt så tror og håper jeg at dette er et tulleinnlegg
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #13 Skrevet 22. november 2007 Ja det var jo en voksen respons!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #14 Skrevet 22. november 2007 Beklager at jeg har gjort dere opprørt,men jeg trodde jo at dette var et forum for oss som ikke kan så mye med babyer,så vi kunne lære av hvarandre.Syntes det hørtes logisk ut,jeg.HI
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #17 Skrevet 22. november 2007 Jeg syns det var morsom...he he he....alltid noen som klare å få litt fart i folk her inne
KaMa Skrevet 22. november 2007 #18 Skrevet 22. november 2007 aleesha&mammsen, HI gjør narr av folk som ikke klarer å tenke selv, og folk som tror på alt de leser. Du var tydeligvis blant målgruppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå