Gjest Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Jeg fikk så vondt i ryggen på fredag etter at jeg satt på knærne og skulle løfte noe tungt i denne stillingen. Nå er ikke ryggen vond mer men jeg har fått så vondt i det ene benet. Det er akkurat som det er noe som sprenger der. Og jeg kan se på benet at det dunker inni der. Nesten som en puls. Dette skjer bare hvis jeg har sittet litt. Kan ikke gå stødig på benet da det virker som om kneet svikter. Dette har vart siden mandag. Det er vondt å ligge også. Våkner om natta med vondt i benet. Jeg får ikke time hos legen før til lørdag. Er det noen som har vært borti dette før eller har noen meninger om hva det kan være?
æsj altså! Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Prolaps i ryggen. Jeg hadde bare smerter i den ene foten da jeg hadde prolaps. Strålinger nedover foten
Kirsebæra Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 jupp, høres ut som en prolaps... har tre av de jeg. to nede i korsryggen som gir strålinger nedover beina... dra til egen å få mr røntgen og kom deg til kiro eller fysioterapeut.... kan bli slitsomt etterhvert hvis du går ubehandlet...og vondt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå