Gå til innhold

hm... abstinenser? hehe

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja da er vi nesten færdi innflytta i huset vårt:)

det er skikkelig fint der..

men får ikke nett før ca en måndes tid. så jeg blir nok ganske sjeldent her inne;( kommer til å savne dere ..

for tiden så er jeg på dobbel pergokur. wild yam. sink. evitamin. folsyre , omega 3 og mineraler. så vi får håpe d vil hjelpe.

men pergoen har noen lumske sider ved seg. fryser konstant. oppblåst i magen. kvisert. humørsvingninger, sinn syk mat lyst.

er på dag 15 nå.. håper jeg har eggløsnin snart. tror ikke jeg holder ut 43 dagers syklus to ganger på rad...

hvordan går det med dere jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dobbel pergo,zink og mineraler + nyinflyttet hus.Høres ut som en god oppskrift for deg :-) Nå får vi håpe nye omgivelser gir gode resultater.

Lykke til.

PS ja du kommer til å få abstinenser- men vi kommer til å lure på hvordan det går med deg!

Skrevet

Gratulerer med hus da! Det vil jeg også ha :) Er kanskje ikke så dumt med litt abstinenser fra BIM, er bare i 1pp og kjenner at det allerede kan bli litt for mye av det gode. :) Kanskje du har en koselig adventsoverraskelse til oss når du er tilbake

Skrevet

tusen takk:)

kommer nok til å snike meg til en tur på jobben til min mann.

for å gå på nett der, klarer meg ikke så lenge uten dere jenter:)

krysser alt utenom beina for at alle som ønsker seg en spire skal få seg en gledelig overaskelse før jul:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...