Gå til innhold

baby på 3måneder og 10dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir så utrolig dårlig i magen sin stakkars når jeg har spist noe med krydder. hva skal jeg gjøre? noen middagstips?

og hvor lenge varer dette, at han får mageknipp med masse luft i magen dsin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flere med samme problem? hva spiser dere?

Skrevet

du får vel bare holde deg unn krydder, brus, ertestuing etc til du ser han tåler det.

Skrevet

Jaaaa... Blir helt gal av å ikke kunne spise normalt. Går og tenker på mat hele dagen, og får dritdårlig samvittighet hver gang han skriker av mageknip... Har lyst å slutt å amme til tider. Men han er bare 1 mnd, så jeg får holde ut i 3 mnd til.

Har dessverre ingen råd til deg, men innlegget blir hvertfall dyttet opp:)

Skrevet

holde ut i tre måneder til? ordner det seg når han er 4 måneder?

Skrevet

Hold ut! :)

Sånn er det her og.

Kan ikke spise krydder, ikke melkeprodukter, ikke mye kaffe, ikke mye grønnsaker, ikke ditt, ikke datt.

Det går vel over om noen måneder.

Har en på 3,5 måneder her.

Skrevet

Jeg tror nok de begynner å tåle mer ved 3-4 mnds alder, det er ihvertfall min erfaring. Med førstemann var jeg veldig forsiktig med hva jeg spiste, men denne gang har jeg ikke vært så nøye, og han virker som om magen har vennet seg til ganske mye nå som han er tre mnd. Det eneste som jeg prøver å unngå i større mengder, er vanlig melk, det pleier ikke å være så greit. De herdes uansett etterhvert, så om han ikke tåler erter en gang, så går det kanskje bedre neste gang, de må jo nesten få muligheten til å venne seg til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...