hm hm Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Sist hadde jeg myyye fostervann, nå har jeg lite. Hva kan være grunnen til dette? Noen som vet?
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 at morkaka ikke fungerer som den skal, hjertefeil hos baby... Eller bare helt tilfeldig....
*Vetlis* Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Knætta & Knøttene *Høygravid* Det var da voldsomt! Er jo ganske stor forskjell på fostervannsmengde uten at det trenger være noe som helst. Normalen skal ligge på mellom 5 og 25, å det går jo an å ha 5 uten at det er noe galt, men det er fortsatt lite. Men jeg vet ikke hva grunnen er til at fostervannet varierer så mye? Vet bare at jeg har ca 7, å det er helt greit.
*Super*Mamman* Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Hvor langt er du på vei da? Første gang var jeg helt "tørr" på slutten, men det var pga at jeg var så overtidlig at det hadde sluttet å produseres..
Gjest Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Åssen i all verden vet man om man har mye/lite fostervann? :Ooo
*Super*Mamman* Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 PelinMedJanuarknøtt, det kan man se på ultralyd.
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 hehe ikke meningen å "være voldsom" men når slike spørsmål stilles tolker jeg det som det spørres om mengder som ikke er "innafor normalen", altså FOR lite fostervann i dette tilfellet. Og det er faktisk sånn at FOR lite fostervann kan være de grunnene jeg har beskrevet ovenfor =0) Hilsen en som har hatt ks 4 uker før termin grunnet FOR lite fostervann
hm hm Skrevet 23. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2007 Oi... Jeg hadde 3?!? Og de sa i går at det var helt akseptabel mengde siden det bare er 1 uke til termin.... Men det var tydeligvis ikke noe problem om jeg gikk opptil 14 dager over - er ikke det litt rart??? Ble bekymret nå.. Så det på ultralyd ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå