mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Han har ingen itr bortsett fra data (som han sitter alt for mye på...) og sykkel, som han har fått utstyr til alt for mange bursdager / juler.... Jeg har ikke lyst til å kjøpe datautstyr..... Noen som har noen kreative tips ?
mamma til en prinsesse Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Radiostyrt helikopter. Lite som kan flys med inne. Vi hadde et, og brødrene mine på 16 og 28 gikk rett og kjøpte seg hversitt etter å ha prøvd det. Koster 289 eller noe på leketøysbutikker
SaDa Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Til mine nevøer på den alderen gir vi penger (godkjent av foreldrene). Ikke lett å finne på noe til dem. Ene nevøen reiser til en spill butikk i Oslo etter jul og bursdag og kjøper seg noe han har lyst på.
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Har selv en bror som har samme interesser. I årenes løp har han fått - vegg klokke ( dekk - tror det var på clas ohlson me kjøpte det) - Store veggbilder/plakater av biler med ramme - Sokker og boxere ( akuratt nå hadde dei noen artige noen på europris "singel&desperat" "singel&sexy" Noe slikt som stod på dem. - Hyller til å ha tingene sine på - disse kjekke flate på skeidar eller ikea - Kurv med godteri og kjeks - gavekort.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 22. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2007 kurv med godteri - der har vi det !!! he he, enkelt og greit ! Tusen takk
Fire småtroll Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 I år har jeg tenkt å brette en sløyfe av en 200-lapp, knyte den rundt halsen på en marsipangris med rød tråd, putte i en gaveboks og pakke inn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå