Gå til innhold

Hva med julefeiringa?


kris-79

Anbefalte innlegg

Jeg hadde gleda meg så til å feire jul i nytt hus. Ville helst invitere hele svigerfamilien hit. Men julaften med forbehold...Har ingen planer om å invitere middagsgjester hit :-( Termin 27/12. Dritt! Kanskje vi kan pynte til jul ekstra tidlig i år. Nei nå må jeg slutte å tenke FØDSEL..har lest alle fødselshistorier på nett..kanskje starte med ny Harry Hole krim :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal feire jul i nytt hus, flyttet inn i oktober:)

 

Det blir bare min mann , meg selv og vår datter på 1 år. Kanskje også en sønn, har termin samme dag som deg. 27 des:) Men tror han kommer før.hehe

 

Jeg har ingen interesse av å ha huset fult av folk hvis jeg plutselig skal på føden. Nei takk, orker ikke tanke på at jeg skal ha gjester her hjemme da i det hele tatt.

 

Derfor er jeg glad det bare blir oss 3, evt 4. Vi skal kose oss masse, lage god mat, pynte juletre som vanlig. Jeg er veldig opptatt av å lage egne tradisjoner:)

 

Virker som du er litt lei deg for at du ikke kan ha masse gjester på julaften, du får tenke positivt og tenke hvor koseligt dere kan lage det til bare dere.

Pynte julebordet, ta på fin kjole (selv om den er et telt, min iallefall.hehe) opne pakker:) Ligge på sofaen.hehe.

 

For meg kan babyen komme på julaften hvis han vil det, jul blir det uansett. Får bare evt feire "julaften" en annen dag da. Jeg mener alt er hva en gjlr utav det selv:) Bare babyen kommer og er frisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin samme dag som dere 27.12. Må si jeg har tenkt litt anderledes. Jeg orker ikke å reise bort på julaften, og har min familie langt vekke. Så i år kommer alle til oss. Da slipper jeg å stresse meg ut, også har jeg både sofaen og senga mi i umiddelbar nærhet. Alle vet jo at terminen er like rundt hjørne, så gjestene står for maten :-)

 

Blir koselig. Gleder meg til å feire jul hjemme med alle mine kjære. Blir det fødsel, så har de jo hverandre å feire med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer hele svigerfamilien, dvs 5 stk;p

Å så kommer min familie, dvs 6 ekstra, ink 2 barn.

 

Inviterte alle hit i og med jeg har termin 17 des, og vi ikke aner når babyen kommer. Greit å være hjemme, så er det stas med første jula i helt nytt hus å:D

 

Alle har fått beskjed om å ta med seg en liten matbit så jeg slipper å lage til hele bunten, for DET hadde vært uaktuelt!! Orker ikke tanken når jeg i tillegg har ei på 16 mndr som flyger rundt her:)

 

Gleder meg til jul hvertfall:) Nå er snuppa såpass stor, så tradisjonene til jul begynner for alvor nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jammen sporty! Fint at man kan tenke litt annerledes og få det til! Blir en tur innom svigers for vår del, min familie bor også laangt unna.. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jula i år blir nok noe annerledes ja. Ikke vet vi om babyen er kommet, siden terminen er 15.des., og jeg regner med å gå over tida. I tillegg så er mannen min på arbeid i Finnmark da, og han kommer ikke hjem før 2.juledag om kvelden. Derfor må datra vår og jeg bo hos foreldrene mine mens han er borte i tilfelle fødselen starter. Der skal vi være julekvelden og, så det blir bra. Skulle fødselen starte, er det "bare" 5,5 mil til føden i stedet for 10 mil slik det er hjemme fra oss selv. Og da har jeg barnevakt i huset til å ta seg av ho som blir storesøster. men jeg håper babyen kommer i løpet av kommende 14 dager, det er målet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...