Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 med melk enda... flere? Er i uke 33 ...
Gjest Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Yupp. Er i uke 29 og er tørr som en ørken. Hadde melk i første trimester, men nå er det borte igjen. Glad til at jeg slipper å bruke innlegg enda, å lekke melk er ikke så kult. Har vært sånn tidligere også, og da har melken så vidt kommet siste uka før fødsel (hm, slo meg nå at det har vært sånn på alle, kanskje et tegn på at fødsel nærmer seg....), og dag to på sykehuset kunne jeg vikariert for Dolly Parton. Har ikke hatt problemer med å amme, jeg, selv om melka har kommet seint.
Kvitrebekk Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Er i 31. uke og ikke tegn til melk her nei. Men er jo en stund igjen.
Gjest Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Uke 30 og har ikke sett noe til melk. Får vel nyte det så lenge det varer:)
Serial mom Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Har termin imårn,og har ikke fått noe melk. Har ikke prøvd å klemme ut nboe heller,tror det er mange som gjør det når de sier de har fått råmelk. Var ihvertfall det ei venninne fortalte meg. Kom en del blod ut en dag da,kom bare av seg selv,så evt. får jeg en vampyr-baby... :-) Tror ikke man trenger forvente noe før fødselen er overstått,er vel den som setter igang produkjsonen. Er sikkert annerledes for andre/flergangsfødende,de har jo hatt melk før.så mulig den kommer tidligere hos dem.
monra Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 hei:) er i uke 32.. har ikke fått noe melk.. tror ikke jeg fikk det med førstemann heller, før etter fødsel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå